Gå til innhold

Får svar som andre skulle hatt.


Dirflos79

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Tro meg, den elendigheten jeg eventuelt måtte øse utav meg her får han så til de grader større doser av ;-)

Stakkars mann, med andre ord. ;-)

Ler høyt!

Det er likssom slik at de også må oppleve plagene litt, tror jeg..

Gravide kvinner er en spesiell rase, særlig i siste fasen.

Litt bør mannen få lide, ærlig talt....

Men du trenher ikke anonymt nick, vi er jo tusentalls kvinner som står på din side...!

Bjeff i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    12

  • Dorthe

    11

  • Dirflos79

    6

  • keinstein

    2

hidi, the scorpion

Det har ikke skjedd meg. Min liste ser helt vanlig ut og så går jeg inn på første svar og gjerne det eneste rød og da skjønner jeg at det ikke er mitt.

Hvis det er med rødt for meg, så betyr det at webmaster ikke har likt det jeg har skrevet...

Og det har faktisk hendt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er med rødt for meg, så betyr det at webmaster ikke har likt det jeg har skrevet...

Og det har faktisk hendt.....

Det er blått mener jeg og så trykker jeg så blir det rødt, Nå husker jeg ikke hvilken farge det som er lest og det som ikke er lest er. Men det er fra blått til rødt.

Jeg har ikke fått noe kjeft av webmaster tror jeg, i hvert fall ikke som jeg husker fra svar til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det er blått mener jeg og så trykker jeg så blir det rødt, Nå husker jeg ikke hvilken farge det som er lest og det som ikke er lest er. Men det er fra blått til rødt.

Jeg har ikke fått noe kjeft av webmaster tror jeg, i hvert fall ikke som jeg husker fra svar til meg.

Du er altfor snill til å få anmerkning fra webbis. Da er alt tydelig merket med rødt.

Forsøker selv å være "snill", men har ikke helt grepet på nestkjærlighet enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altfor snill til å få anmerkning fra webbis. Da er alt tydelig merket med rødt.

Forsøker selv å være "snill", men har ikke helt grepet på nestkjærlighet enda...

Jeg er ikke bare snill da. I dag har jeg til og med fått tilsnakk av togli ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg er ikke bare snill da. I dag har jeg til og med fått tilsnakk av togli ;o)

Det ser jeg på som mer alvorlig enn webben....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Vår teknisk ansvarlige har gjennom lang tid forsøkt å "reprodusere" denne feilen, slik at han kan finne ut hva som er årsaken til dette fenomenet. Dessverre har han fortsatt ikke klart å finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår teknisk ansvarlige har gjennom lang tid forsøkt å "reprodusere" denne feilen, slik at han kan finne ut hva som er årsaken til dette fenomenet. Dessverre har han fortsatt ikke klart å finne ut av det.

Har dere noen som helst mulighet til å "se" feilen og hvor hyppig det oppstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Har dere noen som helst mulighet til å "se" feilen og hvor hyppig det oppstår?

Nei, vår programmerer har aldri klart å reprodusere denne feilen.

Han er varslet om gårsdagens episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Nei, vår programmerer har aldri klart å reprodusere denne feilen.

Han er varslet om gårsdagens episoder.

Var det dette som skjedde meg også?? I såfall forstår jeg litt mer. At han havnet i min tråd, bad om unnskyldning osv. Men den var til en annen?? Jeg må beklage at jeg har vært dum og ikke forstått det før nå.

Jeg _er_ virkelig lei meg for at jeg trodde de to var den samme. Alle får tro hva de vil..men jeg er helt gåen pga dette..

Og jeg vil gjerne be Zakkko om unnskyldning for at jeg trodde det også. For dette er vondt for meg. Men jeg tar selvfølgelig konsekvensen for dette selv. For det var uansett galt av meg å påstå det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår teknisk ansvarlige har gjennom lang tid forsøkt å "reprodusere" denne feilen, slik at han kan finne ut hva som er årsaken til dette fenomenet. Dessverre har han fortsatt ikke klart å finne ut av det.

Så bra at dere jobber med saken:-)

Som du kanskje vet så er jeg en av de som opplever denne feilen ofte (i snitt en-to ganger i uka). Kan det hjelpe å endre passord, eller er det noe annet jeg kan gjøre for at problemet skal opphøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår teknisk ansvarlige har gjennom lang tid forsøkt å "reprodusere" denne feilen, slik at han kan finne ut hva som er årsaken til dette fenomenet. Dessverre har han fortsatt ikke klart å finne ut av det.

Dere må også ta i betraktning at noen "flytter" overskriften, dvs kopierer en overskrift fra et emne til et annet. Enkel manipulasjon/ illusjon. Hensikten med dette er å f eks å avsløre om en bruker to eller flere ulike nick.

Det er dermed fare for at jeg gir noen ideer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Så bra at dere jobber med saken:-)

Som du kanskje vet så er jeg en av de som opplever denne feilen ofte (i snitt en-to ganger i uka). Kan det hjelpe å endre passord, eller er det noe annet jeg kan gjøre for at problemet skal opphøre?

Jeg skal spørre han som har forsøkt å finne ut av denne feilen. Send oss en mail hvis du ikke får svar i løpet av noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Så bra at dere jobber med saken:-)

Som du kanskje vet så er jeg en av de som opplever denne feilen ofte (i snitt en-to ganger i uka). Kan det hjelpe å endre passord, eller er det noe annet jeg kan gjøre for at problemet skal opphøre?

Siden det virker som om det bare er noen få som blir rammet, så har jeg stor tro på at ditt problem vil være løst når du tar i bruk den nye brukerkontoen.

Så om du logger på msn i dag, så skal vi få deg over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smålurt?

Dere må også ta i betraktning at noen "flytter" overskriften, dvs kopierer en overskrift fra et emne til et annet. Enkel manipulasjon/ illusjon. Hensikten med dette er å f eks å avsløre om en bruker to eller flere ulike nick.

Det er dermed fare for at jeg gir noen ideer her.

Ha ha, den der har jeg helt sikkert bitt på nå og da, for jeg skifter nick ofte. ;p

Så bra du gjorde brukere oppmerksom på dette, det er nemlig sånt de fleste aldri tenker over. Tror ikke at folk kan være så utspekulerte liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spørre han som har forsøkt å finne ut av denne feilen. Send oss en mail hvis du ikke får svar i løpet av noen dager.

Takk! Det skal jeg gjøre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det virker som om det bare er noen få som blir rammet, så har jeg stor tro på at ditt problem vil være løst når du tar i bruk den nye brukerkontoen.

Så om du logger på msn i dag, så skal vi få deg over :)

Skal bli! I kveld:-)

(gidder ikke gå opp på loftet til msn-PC'n min ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Skal bli! I kveld:-)

(gidder ikke gå opp på loftet til msn-PC'n min ;-))

Den er grei :-)

Jeg skal heldigvis ikke bort i kveld også, er passe sliten etter gårsdagens meget vellykkede fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei :-)

Jeg skal heldigvis ikke bort i kveld også, er passe sliten etter gårsdagens meget vellykkede fest.

Bra det:-)

Så fint at du hadde det bra igår kveld:-)

Vi skal på hotell til helga, uten unger:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...