Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 amber sun skrev (På 9.2.2007 den 16.43): "Ferie"? *nysgjerrig* :-) Ja, ferie. Nå kan du virkelig være nyskjerrig her:P! Blir en deilig ferie det:P 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har omtrent samme forhold til parkering som deg. Jeg velger gjerne å plassere bilen langt vekk fra inngangen, der hvor det er god plass. Jeg har lukeparkert noen ganger i trange Oslo-gater, og det har gått fint. Men jeg kan ikke si jeg liker det. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 amber sun skrev (På 9.2.2007 den 15.49): Men der og da, mens jeg er iferd med å prøve å lukeparkere, så tror jeg at jeg svinger og rygger rett. ;-) "Det er svært enkelt å lukeparkere, det er bare noen få knep som skal til og vips så smetter du inn riktig:-)" Enkelt når man kan triksene. Og de triksene har jeg ikke funnet ut av ennå... Jeg er igrunnen bedre på å la andre ting smette inn riktig jeg vettu. ;-P Hehe, det vil jeg tro ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.