Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?


Gjest Tacomix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    9

  • Sofline

    8

  • morsan

    7

  • tula

    5

Mest aktive i denne tråden

Når jeg får latterkrampe, får jeg litt pipende astmatendenser, og mannen min kalte meg en periode for Prust, når jeg lo på den måten.

Og dermed ble jeg hetende prust her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyah_lita84

Når jeg får latterkrampe, får jeg litt pipende astmatendenser, og mannen min kalte meg en periode for Prust, når jeg lo på den måten.

Og dermed ble jeg hetende prust her :-)

Jeg ble kallt Nyahlita på videregående... Fordi jeg er en enorm Audi-elsker og såg Mission Impossible 2 og fant drømmebilen(var da jeg begynte å like Audi). Hun som har Audi i den filmen, het Nyah- derfor nicket..... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en meget kjær venn på gymnaset som pleide å kalle meg for Lillemus etter barne-tv-figuren LillemusMei. Og da jeg begynte her inne så fant jeg tilfeldigvis igjen et bilde av ham som han hadde skrevet "Til Lillemus" bakpå så da brukte jeg det navnet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hit, hadde jeg en spire i magen. Internt i familien ble h*n omtalt som "laban" - etter mitt forslag, fordi en lege bemerket på tidlig ultralyd at "på det stadiet likner de en seigmann".

Dette var før det fantes labine-seigdamer, ellers hadde jeg kanskje kalt meg labine, siden jeg er hunkjønn selv. Det har senere kommet en labine hit. Men jeg liker også assossiasjonene av typen "en skikkelig laban" o.l.

Spiren i magen var forøvrig en gutt, og det hendte vi kalte ham laban etter fødselen også, for tull. Men etter så mange år synes jeg det navnet er mest meg, og ikke ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den sorte enke

En morra da jeg gikk på arbeid var jeg kledd i svart fra topp til tå...

Kjente at jeg begynte å få en ny kraft for å rydde opp i et kaotisk liv...

Ble litt fandenivolsk kanskje...lik Nemi i tegneserien...

Før dette nikcet gikk jeg i lang tid under "Pompell"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppdaget DOL en dag på kontoret i 1998. Så skulle jeg finne meg et nick, jeg kikka meg rundt i rommet for å se om det var noen ting der som ga meg ideer. Over pulten min hang en kalender, og siden jeg er født i april så ble det noe så kjedelig som April...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hit, hadde jeg en spire i magen. Internt i familien ble h*n omtalt som "laban" - etter mitt forslag, fordi en lege bemerket på tidlig ultralyd at "på det stadiet likner de en seigmann".

Dette var før det fantes labine-seigdamer, ellers hadde jeg kanskje kalt meg labine, siden jeg er hunkjønn selv. Det har senere kommet en labine hit. Men jeg liker også assossiasjonene av typen "en skikkelig laban" o.l.

Spiren i magen var forøvrig en gutt, og det hendte vi kalte ham laban etter fødselen også, for tull. Men etter så mange år synes jeg det navnet er mest meg, og ikke ham.

Jeg trodde en stund du var mann...fordi jeg forbandt laban med seigMENN...;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tacomix

Fordi jeg liker kanel, men også fordi jeg kan være sinna(mona). Ja, tørr humor, jeg vet ;)

Fint å høre hvorfor en kaller seg akurat slik. Da forsåt jeg hvordan folk tenker osv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Da jeg kom hit, hadde jeg en spire i magen. Internt i familien ble h*n omtalt som "laban" - etter mitt forslag, fordi en lege bemerket på tidlig ultralyd at "på det stadiet likner de en seigmann".

Dette var før det fantes labine-seigdamer, ellers hadde jeg kanskje kalt meg labine, siden jeg er hunkjønn selv. Det har senere kommet en labine hit. Men jeg liker også assossiasjonene av typen "en skikkelig laban" o.l.

Spiren i magen var forøvrig en gutt, og det hendte vi kalte ham laban etter fødselen også, for tull. Men etter så mange år synes jeg det navnet er mest meg, og ikke ham.

Koslig historie. Håper laban (altså din sønn) er litt større nå:)! Ellers håper jeg du laban har en god dag.

Fint å høre hvorfor folk har det nicket de har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Når jeg får latterkrampe, får jeg litt pipende astmatendenser, og mannen min kalte meg en periode for Prust, når jeg lo på den måten.

Og dermed ble jeg hetende prust her :-)

hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Jeg ble kallt Nyahlita på videregående... Fordi jeg er en enorm Audi-elsker og såg Mission Impossible 2 og fant drømmebilen(var da jeg begynte å like Audi). Hun som har Audi i den filmen, het Nyah- derfor nicket..... =)

Noen liker audi også:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Hadde en meget kjær venn på gymnaset som pleide å kalle meg for Lillemus etter barne-tv-figuren LillemusMei. Og da jeg begynte her inne så fant jeg tilfeldigvis igjen et bilde av ham som han hadde skrevet "Til Lillemus" bakpå så da brukte jeg det navnet. :o)

Koslig da. Godt med fine minner fra gymnaset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...