Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?


Gjest Tacomix

Anbefalte innlegg

Du må _ikke_ bytte til labine!! :-)

Ellers passer jo "laban" veldig godt på småbarnsmødre, for man "strekker seg litt lenger";-)

labine er opptatt, selv om innehaveren av det nicket ikke er her så ofte som jeg.

Dessuten liker jeg både slagord-analogien du nevner og assossiasjoner av typen "din laban!"

Et bytte ville også ødelegge forhistorien, og det vil jeg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    9

  • Sofline

    8

  • morsan

    7

  • tula

    5

Mest aktive i denne tråden

Jeg har alltid vært fasinert av østen, og vært mye i Kina osv.

Mens jeg datet mye på nettet så hadde jeg nick som refererte til til Østen. Men jeg hadde ikke lyst til å bruke akkurat samme nick som jeg brukte på datingsidene, så jeg fant et ord som gav meg de samme assosiasjonene.

Fuji er et utrolig vakkert fjell i Japan.

Mrxx trodde at jeg refererte til fuji film - og det hadde jeg jo ikke tenkt på.... Ikke fult så romantisk da, nei

Men det jeg ønsker at nicket skal gi tanker om er altså et vakkert snødekt fjell, med kirsebærsblomster i forgrunnen ;-) Mt Fuji!

Hehe, men husk at fuji film kan forevige det vakre fjellet med en vakker fuji i fokus:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fordbinder det nicket med den serien! tara-tei-tei!

"Vi skal gå til prinsen vår, prinsen vår, prinsen vår, vi skal gå til prinsen vår - prinsen blir miiiin!" :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi skal gå til prinsen vår, prinsen vår, prinsen vår, vi skal gå til prinsen vår - prinsen blir miiiin!" :o)

"Askepååååååååått! Hvor er tykkepillene mine?"

"Askepååååååått!! Hvor er slankepillene mine?"

Og for ikke å snakke om han tjeneren som akket seg over Lillemusmei: "Uff, alle disse dåttene som løped dunt på slottet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Forhistorien er som følger: Jeg trengte et nick, og prøvde meg fram med flere ideer som allerede var reservert, inntil jeg fant et nick som ikke var reservert. Jeg lot meg i øyeblikket inspirere av en kaffebar som heter Kaffepikene..

Nickets underliggende budskap er at jeg er av hunkjønn og glad i god kaffe - sikkert litt av en bombe, det! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...