Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?


Gjest Tacomix

Anbefalte innlegg

Har aldri fått med meg hvorfor du heter det du gjør:), men absolutt et bra navn.

Bra tråder lager du hvertfall også:)

Tusen takk for det, Tacomix :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    9

  • Sofline

    8

  • morsan

    7

  • tula

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix

Ja..kjipt...

Er mye godt da å få i denne verden, dessverre er det som oftest usunt

Ja det er veldig kjipt. Når jeg gikk i 4,5 og 7 klasse, tror det var på den tiden. Da kunne jeg nesten dikke tilsammen 1 liter melk hver dag. Jeg bare måtte ha melk.

Det er sikkert derfor jeg ikke tåler melk så godt så lenge!

Ellers så spiser jeg for det meste sundt om dagen, mest salat og grønnsaker. Men ikveld så måtte jeg ha godteri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig kjipt. Når jeg gikk i 4,5 og 7 klasse, tror det var på den tiden. Da kunne jeg nesten dikke tilsammen 1 liter melk hver dag. Jeg bare måtte ha melk.

Det er sikkert derfor jeg ikke tåler melk så godt så lenge!

Ellers så spiser jeg for det meste sundt om dagen, mest salat og grønnsaker. Men ikveld så måtte jeg ha godteri!

Hadde knekkebrød med tørr hvitost smakt like godt som vaniljesaus, så hadde ting vært myye bedre :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg har alltid vært fasinert av østen, og vært mye i Kina osv.

Mens jeg datet mye på nettet så hadde jeg nick som refererte til til Østen. Men jeg hadde ikke lyst til å bruke akkurat samme nick som jeg brukte på datingsidene, så jeg fant et ord som gav meg de samme assosiasjonene.

Fuji er et utrolig vakkert fjell i Japan.

Mrxx trodde at jeg refererte til fuji film - og det hadde jeg jo ikke tenkt på.... Ikke fult så romantisk da, nei

Men det jeg ønsker at nicket skal gi tanker om er altså et vakkert snødekt fjell, med kirsebærsblomster i forgrunnen ;-) Mt Fuji!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MensZakkooSover

Hadde knekkebrød med tørr hvitost smakt like godt som vaniljesaus, så hadde ting vært myye bedre :-))

Å, jeg kunne drikke en liter vanlijesaus på flekken, om jeg hadde det i hus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Å, jeg kunne drikke en liter vanlijesaus på flekken, om jeg hadde det i hus..

Kan du drikke en liter for meg også? Jeg må si jeg liker det også, sånn ferdig. Men kan ikke ha det så mye lenger,desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MensZakkooSover

Kan du drikke en liter for meg også? Jeg må si jeg liker det også, sånn ferdig. Men kan ikke ha det så mye lenger,desverre!

Hvorfor kan du ikke ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg kunne drikke en liter vanlijesaus på flekken, om jeg hadde det i hus..

ooo, og varme bjørnebær. kanskje sånn vaniljeis med eggelikør også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg kunne drikke en liter vanlijesaus på flekken, om jeg hadde det i hus..

Hehe, jeg også, men hadde ikke tenkt å si det, er jo litt ekkelt..

Men..mindre ekkelt enn han jeg gikk i klasse med en gang som kunne gafle innpå med mengder av smørkrem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Hvorfor kan du ikke ha det?

Jeg kan ikke ha det så mye lenger fordi jeg begynner å merke at jeg blir syk om jeg tar i meg for mye melkeprodukter. Det er egentlig ikke snakk om mye, men 2 dl melkeprodukter er nok 2 ganger i uka.

Merker jeg tåler mindre og mindre, snart kan jeg sikkert ikke ha noe i det hele tatt.

Jeg blir kvalm og får diare. Ikke noe godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MensZakkooSover

Jeg kan ikke ha det så mye lenger fordi jeg begynner å merke at jeg blir syk om jeg tar i meg for mye melkeprodukter. Det er egentlig ikke snakk om mye, men 2 dl melkeprodukter er nok 2 ganger i uka.

Merker jeg tåler mindre og mindre, snart kan jeg sikkert ikke ha noe i det hele tatt.

Jeg blir kvalm og får diare. Ikke noe godt!

Så synd.Men du kan ha en liten porsjon med vaniljesaus i det minste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Jeg har alltid vært fasinert av østen, og vært mye i Kina osv.

Mens jeg datet mye på nettet så hadde jeg nick som refererte til til Østen. Men jeg hadde ikke lyst til å bruke akkurat samme nick som jeg brukte på datingsidene, så jeg fant et ord som gav meg de samme assosiasjonene.

Fuji er et utrolig vakkert fjell i Japan.

Mrxx trodde at jeg refererte til fuji film - og det hadde jeg jo ikke tenkt på.... Ikke fult så romantisk da, nei

Men det jeg ønsker at nicket skal gi tanker om er altså et vakkert snødekt fjell, med kirsebærsblomster i forgrunnen ;-) Mt Fuji!

Så fin bakgrunn for ditt nick. Virkelig fin:)!

Selv har jeg ikke hørt eller sett det fjellet, men det er sikkert nydlig fjell:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tacomix

Så synd.Men du kan ha en liten porsjon med vaniljesaus i det minste. :)

Ja, det kan jeg ha. Men da blir det kun det den uka og ikke noe middag med noe melk. Så jeg spiser nesten aldri vanilje saus lenger! Men piano vaniljesaus er sikkelig godt!

Jeg skulle absolutt ha tålt melkeprodukter bedre enn jeg gjør! Men det er mye en ikke kan desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MensZakkooSover

Ja, det kan jeg ha. Men da blir det kun det den uka og ikke noe middag med noe melk. Så jeg spiser nesten aldri vanilje saus lenger! Men piano vaniljesaus er sikkelig godt!

Jeg skulle absolutt ha tålt melkeprodukter bedre enn jeg gjør! Men det er mye en ikke kan desverre!

Men det finnes også mye annet godt som er uten melk. Men jeg forstår deg; det må være va nskelig å ha lyst på noe som en ikke tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Men det finnes også mye annet godt som er uten melk. Men jeg forstår deg; det må være va nskelig å ha lyst på noe som en ikke tåler.

Takk for det:)! Ja, det er fortsatt mye annet godt uten melk. Men det er så kjeldig å ikke tåle melk lenger etter hvor mye melk jeg var vandt med å drikke!

Men jeg greier meg så vidt! Bare å skrive til hvis det er ting jeg bør prøve, men da uten melk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Det betyr solsikke på spansk.

Å, jeg som kan spansk også! Men var ikke i den verdenen nå, trodde det var en annen blomst jeg:)

*Litt flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...