Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?


Gjest Tacomix

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12

Ok, supert! :)

Har lyst på Beach, men er usikker på hvilken farge. Og så vil jeg ha slike Jibbitz (pynteting) å sette på. Får vel vente til våren, når det blir bart ute. :)

Jeg har rosa. Skulle jeg først ha slike sko, ville jeg ha en farge som vises :o)

Jeg bruker mine ute nå også, går mellom husene i dem. Og de er supre på sykehuset, da kan jeg labbe både inne og ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    9

  • Sofline

    8

  • morsan

    7

  • tula

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix

Jeg har rosa. Skulle jeg først ha slike sko, ville jeg ha en farge som vises :o)

Jeg bruker mine ute nå også, går mellom husene i dem. Og de er supre på sykehuset, da kan jeg labbe både inne og ute.

Hvordan sko er dere snakker om? Har du en nettlink eller noe?

*Nykjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Jeg ønsker meg Nintendo DS lite med New Super Mario Bros. Får vel bare spare litt først. :)

Det har vi.

Både jeg guttungen kan spille i timesvis.

Og jeg har redda deg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg har rosa. Skulle jeg først ha slike sko, ville jeg ha en farge som vises :o)

Jeg bruker mine ute nå også, går mellom husene i dem. Og de er supre på sykehuset, da kan jeg labbe både inne og ute.

Jeg har mest lyst på svarte, tror jeg. Det passer best til "antrekket" jeg har på jobb. :)

Og så vises ikke skitten så godt på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Det beste jeg kom på... Har vært her i mange år men aldri hatt fast nick, så fant ut jeg måtte skaffe meg et. Men fantasien min er nok ikke den beste.

Men om du liker pærebrus som jeg gjør så er dette jo et super nick da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira12

Jeg har mest lyst på svarte, tror jeg. Det passer best til "antrekket" jeg har på jobb. :)

Og så vises ikke skitten så godt på dem.

Det er sant, jeg tittet ned på mine nå, og de var ikke helt rene.

Brukte mye slippers før, og de begynte ofte å lukte, det gjør ikke crocks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Det er sant, jeg tittet ned på mine nå, og de var ikke helt rene.

Brukte mye slippers før, og de begynte ofte å lukte, det gjør ikke crocks.

Åh, jeg gleder meg til våren, med småsko og bare veier! Liker ikke vinter og snø. Hmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du liker pærebrus som jeg gjør så er dette jo et super nick da:)

Ja det er igrunn det. Er ikke favorittbrusen min, men den er jo litt morsom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du nicket du har?

Jeg ville egentlig hete Line, som jeg hadde brukt som nick før (nei, det er ikke navnet mitt i virkeligheten), men det var tatt. Så ble det Sofline. Sof tok jeg fra navnet til katten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lei av det nicket jeg hadde før, og ville ha et nytt da jeg kom tilbake etter en dol-pause.

På den tiden spilte jeg mye Mario Bros., så da valgte jeg nicket Princess Peach etter prinsessen i det spillet. :)

Jeg lurer fælt på det gamle nicket ditt. Du trenger ikke si det altså... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tacomix

Hvorfor har du nicket du har?

Jeg ville egentlig hete Line, som jeg hadde brukt som nick før (nei, det er ikke navnet mitt i virkeligheten), men det var tatt. Så ble det Sofline. Sof tok jeg fra navnet til katten.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...