Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?


Gjest Tacomix

Anbefalte innlegg

Da jeg kom hit, hadde jeg en spire i magen. Internt i familien ble h*n omtalt som "laban" - etter mitt forslag, fordi en lege bemerket på tidlig ultralyd at "på det stadiet likner de en seigmann".

Dette var før det fantes labine-seigdamer, ellers hadde jeg kanskje kalt meg labine, siden jeg er hunkjønn selv. Det har senere kommet en labine hit. Men jeg liker også assossiasjonene av typen "en skikkelig laban" o.l.

Spiren i magen var forøvrig en gutt, og det hendte vi kalte ham laban etter fødselen også, for tull. Men etter så mange år synes jeg det navnet er mest meg, og ikke ham.

Broren min blir også kalt Laban. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    9

  • Sofline

    8

  • morsan

    7

  • tula

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12

Åh, jeg gleder meg til våren, med småsko og bare veier! Liker ikke vinter og snø. Hmf.

Liker ikke vinter jeg heller. Snakket ikke vi om å gå i dvale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Sånne ja. Slike har jeg sett i skobutikken. Er de gode å gå med ute? Det er vel et dumt spørsmål?

Vel, jeg ville ikke gått langt ute med de nå på vinteren akkurat.

Men de er gode å gå i.

Vet ikke helt hvilken str du bør gå for, jeg bruker 37 og str W 6-7 har jeg god plass i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira12

Såh, da var et par svarte Beach bestilt! Nå sikler jeg på jibbitz-pynt... ;)

Nå kom jeg på at jeg skulle se etter slik pynt i går. Jeg må begynne med handlelister...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Liker ikke vinter jeg heller. Snakket ikke vi om å gå i dvale?

Jo, det tiltaler meg... Heller det enn å fyke omkring i den kalde natta hele helga. Brrrr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Nå kom jeg på at jeg skulle se etter slik pynt i går. Jeg må begynne med handlelister...

Nå har jeg bestilt 5 rosa og 5 blanke steiner. Juhu, skal skikkelig pynte meg nå. ;)

Men jeg kan ikke fri meg fra tanken om at å pynte crocs er som å sminke en gris. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Nå har jeg bestilt 5 rosa og 5 blanke steiner. Juhu, skal skikkelig pynte meg nå. ;)

Men jeg kan ikke fri meg fra tanken om at å pynte crocs er som å sminke en gris. Hihi.

LOL

Alle fortjener å bli pyntet innimellom, gris eller ei ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Vel, jeg ville ikke gått langt ute med de nå på vinteren akkurat.

Men de er gode å gå i.

Vet ikke helt hvilken str du bør gå for, jeg bruker 37 og str W 6-7 har jeg god plass i.

Nei,det tviler jeg er varmt nok! "Selv om jeg bor i det sydlige strøket i Norge:p"

Godt å hatt noen sikkelig gode sommersko som en kan gå på butikken med, det jeg tenkte. For da tar jeg bare på meg noe lett på sommeren!

Jeg bruker vanligvis 39, men skifter litt innimellom. Kan ha alt mellom 38 og 40! Men pleier som oftest å ha 39!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg digger navnet Amber, men så var det opptatt som brukernavn for noen her inne, så jeg måtte slenge på noe til.

Og siden jeg elsker solen, så ble det amber sun. .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira12

Nei,det tviler jeg er varmt nok! "Selv om jeg bor i det sydlige strøket i Norge:p"

Godt å hatt noen sikkelig gode sommersko som en kan gå på butikken med, det jeg tenkte. For da tar jeg bare på meg noe lett på sommeren!

Jeg bruker vanligvis 39, men skifter litt innimellom. Kan ha alt mellom 38 og 40! Men pleier som oftest å ha 39!

Du kan se på str her:

http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html#adult

De er supre og stikke beina i for en tur på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Pst, har du bestilt fra taylorshoes? Hvor lang tid tok det i så fall? :)

Har bestilt flere par derfra, og alle gangene har det tatt ca en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Har bestilt flere par derfra, og alle gangene har det tatt ca en uke.

Herlig! Jeg har litt skodilla... :)

Venter også på et par støvletter fra duoboots som jeg har siklet etter en stund. Dagene er lange når man venter på posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Herlig! Jeg har litt skodilla... :)

Venter også på et par støvletter fra duoboots som jeg har siklet etter en stund. Dagene er lange når man venter på posten!

Jeg liker også sko.

Venter på ett par sko jeg også, og syns virkelig at posten bør sette meg som første prioritet ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg liker også sko.

Venter på ett par sko jeg også, og syns virkelig at posten bør sette meg som første prioritet ;o)

Ja, gosh! Shira12 og Princess Peach bør ha VIP-pass på posten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...