Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?


Gjest Tacomix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    9

  • Sofline

    8

  • morsan

    7

  • tula

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach

Ja det synes jeg. Gode pakkekunder som vi er!

Ja, pluss at jeg er ekstra utålmodig og skulle gjerne hatt det jeg har bestilt i går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Ja, pluss at jeg er ekstra utålmodig og skulle gjerne hatt det jeg har bestilt i går. :)

Samme her. Jeg har hørt om noe som heter tålmodighet, men har aldri opplevd det selv ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Samme her. Jeg har hørt om noe som heter tålmodighet, men har aldri opplevd det selv ;o)

Nei, det må være noe overnaturlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen god grunn egentlig.

Fant dol i -99 da jeg var gravid med nr 2. Skulle bare spørre litt på forum for gravide.

Prøvde først et par(tusen) nick jeg kunne tenke meg uten hell. Og etter så mange forsøk holdt jeg på å bli tulen (gal på dialekt). Og siden jeg er hunkjønn ble det tula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å ha Tomine som nick etter oldemoren min, men siden det var opptatt, brukte jeg navnet til hennes mor igjen.

Synes Tonette er et flott og spesielt navn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde sikkert dilla på vanilje is eller noe i den duren når du kom hit og valgte nick:)

hehe, ja kanskje :-)

Synes i hvert fall vaniljeis /-saus / -krem er noe av det beste jeg får :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicket ditt forvirrer meg, for jeg bruker nicket vanilje i andre sammenhenger. Så hvis jeg ser et innlegg du har skrevet, tenker jeg "det har da ikke jeg sagt!". Hehe. :)

Mittmittmittmitt nick :-P

;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Mittmittmittmitt nick :-P

;-))

Nei, nå har jeg brukt vaniljenicket så lenge at det nesten er som et andre navn for meg. Vi får dele på da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå har jeg brukt vaniljenicket så lenge at det nesten er som et andre navn for meg. Vi får dele på da. :)

Greit det da :-) Vi henger tydeligvis ikke på de samme stedene, siden jeg også er vanilje en del andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Greit det da :-) Vi henger tydeligvis ikke på de samme stedene, siden jeg også er vanilje en del andre steder.

Nei, det er på irc jeg er vanilje. Hvis du hadde vært der, så hadde jeg visst om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

hehe, ja kanskje :-)

Synes i hvert fall vaniljeis /-saus / -krem er noe av det beste jeg får :-)

Ja, jeg tror det er derfor du har det nicket, at du liker vanilje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Jeg hadde tenkt å ha Tomine som nick etter oldemoren min, men siden det var opptatt, brukte jeg navnet til hennes mor igjen.

Synes Tonette er et flott og spesielt navn :-)

Så fint å oppkalle seg etter familemedlemmer. Det er fint gjort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...