Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?


Gjest Tacomix

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix

En morra da jeg gikk på arbeid var jeg kledd i svart fra topp til tå...

Kjente at jeg begynte å få en ny kraft for å rydde opp i et kaotisk liv...

Ble litt fandenivolsk kanskje...lik Nemi i tegneserien...

Før dette nikcet gikk jeg i lang tid under "Pompell"...

Eller savnet du egentlig pilt her på dol?

Nemi har jeg aldri lest, men vet hva det er da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    9

  • Sofline

    8

  • morsan

    7

  • tula

    5

Mest aktive i denne tråden

Keinstein er bayersk tysk, og betyr "ikke hard" en person som er streng, rettferdig og bare åpen for gjennomtenkte empiriske innspill.

Har ikke noe med Einstein å gjøre, men er penere enn han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Og du har nicket ditt fra krydderblandingen som lå på benken forran deg?

Jeg byttet nick etter jeg ble sikkelig aktiv her på dol og da ville jeg ha noe annet enn mitt tidligere kallenavn.

Jeg spørte ei hva jeg burde hete og da kom hun med forslag om Tacomix + en hel haug også! Hun mente jeg kryddrer tilværelsen her på dol når jeg er sikkelig aktiv, så derfor har jeg mitt Tacomix:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Jeg oppdaget DOL en dag på kontoret i 1998. Så skulle jeg finne meg et nick, jeg kikka meg rundt i rommet for å se om det var noen ting der som ga meg ideer. Over pulten min hang en kalender, og siden jeg er født i april så ble det noe så kjedelig som April...

April passer jo bra da, siden du er født i april og kom hit i april:)! Bra nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg svart på en del ganger, men here it goes:

En periode het jeg Glimmer andre steder på nettet. Men det ble for kjedelig, så derfor måtte jeg komme opp med noe nytt. Jeg liker unike nick og unike navn, så det måtte være noe ingen andre hadde. Dette var under presidentvalget i USA og ved en tilfeldighet hørte jeg at navnet på Al Gores kone var Tipper. Et mer nuddelig og skjønt fornavn har aldri kommet meg for øre, så da ble det Glimtipper :)

Det har altså ingenting med fotball å gjøre, ei heller xtc (GlimtRipper, som noen kaller meg).

Så vidt jeg vet er jeg fremdeles den eneste med dette nicket på internett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tacomix

Men hva med ditt?

*nysgjerrig*

Jeg byttet nick etter jeg ble sikkelig aktiv her på dol og da ville jeg ha noe annet enn mitt tidligere kallenavn.

Jeg spørte ei hva jeg burde hete og da kom hun med forslag om Tacomix + en hel haug også! Hun mente jeg kryddrer tilværelsen her på dol når jeg er sikkelig aktiv, så derfor har jeg mitt Tacomix:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Fra min sårt savnede pusekatt Lurven.

Jeg er jo hunkjønn så da passet det best med Lurveline:o)

Ja, det passer bra med lurveline. Fint nick synes jeg:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morentilfire

Min yngste har til tider vært en prøvelse. Ville ha mamma helt for seg sev. Stadig måtte jeg minne henne på at jeg er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Keinstein er bayersk tysk, og betyr "ikke hard" en person som er streng, rettferdig og bare åpen for gjennomtenkte empiriske innspill.

Har ikke noe med Einstein å gjøre, men er penere enn han.

Bra navn. Tipper dette passer til deg, ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den sorte enke

Keinstein er bayersk tysk, og betyr "ikke hard" en person som er streng, rettferdig og bare åpen for gjennomtenkte empiriske innspill.

Har ikke noe med Einstein å gjøre, men er penere enn han.

Jeg har bestandig hatt sansen for deg og dine innlegg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Dette har jeg svart på en del ganger, men here it goes:

En periode het jeg Glimmer andre steder på nettet. Men det ble for kjedelig, så derfor måtte jeg komme opp med noe nytt. Jeg liker unike nick og unike navn, så det måtte være noe ingen andre hadde. Dette var under presidentvalget i USA og ved en tilfeldighet hørte jeg at navnet på Al Gores kone var Tipper. Et mer nuddelig og skjønt fornavn har aldri kommet meg for øre, så da ble det Glimtipper :)

Det har altså ingenting med fotball å gjøre, ei heller xtc (GlimtRipper, som noen kaller meg).

Så vidt jeg vet er jeg fremdeles den eneste med dette nicket på internett :)

Har aldri fått med meg hvorfor du heter det du gjør:), men absolutt et bra navn.

Bra tråder lager du hvertfall også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Min yngste har til tider vært en prøvelse. Ville ha mamma helt for seg sev. Stadig måtte jeg minne henne på at jeg er

Ikke greit når en vil ha mammaen sin alene, spesielt gjør vel de yngste det.

Bra nick er det jo. Fint at du informerer at du har 4 unger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppdaget DOL en dag på kontoret i 1998. Så skulle jeg finne meg et nick, jeg kikka meg rundt i rommet for å se om det var noen ting der som ga meg ideer. Over pulten min hang en kalender, og siden jeg er født i april så ble det noe så kjedelig som April...

Hehe, godt å se at det er noen andre enn meg med like kjedelig forklaring! Jeg hadde det intentsigende nicket "meg", og det var før registreringen av nick sin tid, så det hendte støtt og stadig at det dukket opp noen andre og kalte seg det samme.

Så jeg bestemte meg for å finne et annet nick, kikket rundt meg, og ute var det snø....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den sorte enke

Eller savnet du egentlig pilt her på dol?

Nemi har jeg aldri lest, men vet hva det er da:)

Jeg kalte meg pompell fordi livet mitt har vært temmelig rotete og forvirret...sånn som pompell kanskje er...

Nemi liker jeg...hun har noen gode replikker innimellom...egentlig mye å lære av innimellom linjene.

Verd å lese!

Ellers en fin og artig tråd du starta =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Jeg brukte Shira andre plasser på nett. Så fant jeg dol på jakt etter ett helsespm, men shira ble ikke godtatt, så det ble 12 bak, helt tilfeldig. He he, mange har spurt om jeg er 12 år.

Jeg ante ikke da at man reserverte nick, og brukte Dol som en møteplass.

Jeg har tenkt på det mange ganger og bytte nick, men det er visstnok lenge siden den opprinnelige Shira var her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Jeg kalte meg pompell fordi livet mitt har vært temmelig rotete og forvirret...sånn som pompell kanskje er...

Nemi liker jeg...hun har noen gode replikker innimellom...egentlig mye å lære av innimellom linjene.

Verd å lese!

Ellers en fin og artig tråd du starta =)

Pompel sitt liv er slik ja, litt forvirret og mye rart.

Kanskje jeg skal lese nemi ja, hvertfall finne ut hva det er for noe. Men jeg blir vel avhengig sånn at jeg ikke får lest det jeg egentlig skal:P!

Takk for at du synes denne tråden er fin og artig. Må prøve å komme med noen bra tråder innimellom. Må krydre litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Jeg brukte Shira andre plasser på nett. Så fant jeg dol på jakt etter ett helsespm, men shira ble ikke godtatt, så det ble 12 bak, helt tilfeldig. He he, mange har spurt om jeg er 12 år.

Jeg ante ikke da at man reserverte nick, og brukte Dol som en møteplass.

Jeg har tenkt på det mange ganger og bytte nick, men det er visstnok lenge siden den opprinnelige Shira var her?

Samme grunn har jeg egentlig. Hvertfall for det gamle nicket mitt. Men jeg ville bli litt mer anonym itilfelle fler jeg kjenner titter innom etterhvert, det vet jeg jo aldri.

Men jeg byttet nick og trives med det:)!

Jeg vet ikke noe om gamle shira. Jeg oppdaget dol i april i fjor, men ble ikke aktiv før i oktober i fjor. Så jeg har vært her nå bare i ca. 4 måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Samme grunn har jeg egentlig. Hvertfall for det gamle nicket mitt. Men jeg ville bli litt mer anonym itilfelle fler jeg kjenner titter innom etterhvert, det vet jeg jo aldri.

Men jeg byttet nick og trives med det:)!

Jeg vet ikke noe om gamle shira. Jeg oppdaget dol i april i fjor, men ble ikke aktiv før i oktober i fjor. Så jeg har vært her nå bare i ca. 4 måneder!

Jeg har vært her noen år nå.

Jeg bryr meg ikke noe om at noen skulle kjenne meg igjen. Jeg har vært ganske åpen om sykdom og stomien min, så om noen gidder og legge puslespill, kan de nok finne ut hvem jeg er.

Sensitive ting skriver jeg ikke om her allikevel. Ikke det at jeg i grunnen har så mye sensitivt og kunne skrive om ;o) *kjedelige shira*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...