Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?


Gjest Tacomix

Anbefalte innlegg

Er dårlig til å finne på gode nick. Men valgte mitt fordi jeg kan være tøff og sårbar på samme tid. Og kanskje litt småbarnslig til tider. Dessuten har jeg alltid likt katte-dyr. Derfor ble det tigerungen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    9

  • Sofline

    8

  • morsan

    7

  • tula

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix

Jeg har vært her noen år nå.

Jeg bryr meg ikke noe om at noen skulle kjenne meg igjen. Jeg har vært ganske åpen om sykdom og stomien min, så om noen gidder og legge puslespill, kan de nok finne ut hvem jeg er.

Sensitive ting skriver jeg ikke om her allikevel. Ikke det at jeg i grunnen har så mye sensitivt og kunne skrive om ;o) *kjedelige shira*

Nei, ikke at jeg åpner meg sånn fryktelig. Men måtte ha noe annet en mitt tidligere kallenavn hvertfall!

Ja, alle kan sikkert finne ut hvem en er bare en taster et tastetrykk også. Dette nicket er hvertfall bedre for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet nick etter jeg ble sikkelig aktiv her på dol og da ville jeg ha noe annet enn mitt tidligere kallenavn.

Jeg spørte ei hva jeg burde hete og da kom hun med forslag om Tacomix + en hel haug også! Hun mente jeg kryddrer tilværelsen her på dol når jeg er sikkelig aktiv, så derfor har jeg mitt Tacomix:)

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Er dårlig til å finne på gode nick. Men valgte mitt fordi jeg kan være tøff og sårbar på samme tid. Og kanskje litt småbarnslig til tider. Dessuten har jeg alltid likt katte-dyr. Derfor ble det tigerungen. :)

Uansett om en bra eller dårlig til å finne på nick, så er absolutt tigerungen et bra nick:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slik har jeg det

Det er vel greit, så lenge du selv ikke vil ha fast nick og vil bli kjent igjen:)

jeg har hatt faste nick i perioder, men jeg opplevde at noen samlet opplysninger om meg og følte det ubehagelig. For meg er dol tidsfordriver her og nå, ikke noe sosialt for å skaffe meg venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, godt å se at det er noen andre enn meg med like kjedelig forklaring! Jeg hadde det intentsigende nicket "meg", og det var før registreringen av nick sin tid, så det hendte støtt og stadig at det dukket opp noen andre og kalte seg det samme.

Så jeg bestemte meg for å finne et annet nick, kikket rundt meg, og ute var det snø....

Jeg skulle ha et passord i en bestilling på nettet en gang. Kikket meg rundt på pulten, og valgte ordet "matboks" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

jeg har hatt faste nick i perioder, men jeg opplevde at noen samlet opplysninger om meg og følte det ubehagelig. For meg er dol tidsfordriver her og nå, ikke noe sosialt for å skaffe meg venner.

Det er ikke noe koslig at folk gjør slikt da!

Selv bruker jeg dol til å lære ting, finne ut av ting og bli kjent med nye folk om det er mulig. Litt av vært. Men for det meste å lære nye ting som jeg lurer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestandig hatt sansen for deg og dine innlegg =)

Bare ikke ta dem alle alvorlig.

Ikke alle forstår at det trengs sportsånd for å debattere. Ikke alt er velfundert, alvorlig ment eller livsviktig. I RL er det ikke alle som forstår at de blir lurt ut på glattisen hvor de blir provosert til å si mer enn de tenkte, hvis de hadde fått tenkt, så hadde de forstått at det er bedre å svare en dag de ikke er irritert over meninger. Det er ikke alltid mulig å mobbe andre til taushet, og mobbingen kan få motsatt virkning, Sympatien kan havne på "feil side" i feil leir.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Enkelt....jeg er en mann, derfor mr og jeg har to fornavn, derfor to x'er:-)

Det er bra noen en menn:)! Egentlig kort og greit nick:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Var lei av det nicket jeg hadde før, og ville ha et nytt da jeg kom tilbake etter en dol-pause.

På den tiden spilte jeg mye Mario Bros., så da valgte jeg nicket Princess Peach etter prinsessen i det spillet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Jeg har vært her noen år nå.

Jeg bryr meg ikke noe om at noen skulle kjenne meg igjen. Jeg har vært ganske åpen om sykdom og stomien min, så om noen gidder og legge puslespill, kan de nok finne ut hvem jeg er.

Sensitive ting skriver jeg ikke om her allikevel. Ikke det at jeg i grunnen har så mye sensitivt og kunne skrive om ;o) *kjedelige shira*

Du er da ikke kjedelig, snuppa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For flere år siden hadde jeg et annet nick. Så var jeg vekk lenge. Da jeg kom tilbake fikk jeg ikke det gamle nicket mitt og derfor var valget ganske naturlig for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at ****** *** **** **** **** *** ** ******* ****, ** *** ** ** *** **** - ***** "*****".

(Sensurert pga opplysninger som kan identifisere meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pontiac

Har hatt flere nick gjennom tidene, men dette tok jeg da jeg "slet" litt med å finne et...og siden jeg tittet på biler samtidig så ble det Pontiac, etter en av de deilige doningene jeg svermer for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Fordi at ****** *** **** **** **** *** ** ******* ****, ** *** ** ** *** **** - ***** "*****".

(Sensurert pga opplysninger som kan identifisere meg)

Ok. Noen kan jo ikke nevne det. Greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Har hatt flere nick gjennom tidene, men dette tok jeg da jeg "slet" litt med å finne et...og siden jeg tittet på biler samtidig så ble det Pontiac, etter en av de deilige doningene jeg svermer for ;)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

For flere år siden hadde jeg et annet nick. Så var jeg vekk lenge. Da jeg kom tilbake fikk jeg ikke det gamle nicket mitt og derfor var valget ganske naturlig for meg

Det forstår jeg. Da må du jo nesten hete det du gjør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...