Gjest flaufis Skrevet 6. mai 2001 Del Skrevet 6. mai 2001 hei, jeg spiser veldig mye fibermat, og får sånn forferdelig luft i magen av det! jeg fiser stinkbomber hele dagen, og det gjør meg flau og brydd i en del situasjoner! hva kan jeg gjøre for å dempe/bli kvitt dette problemet? er det fiberet som er årsaken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Hei Fiber er nok årsaken til luftplagene dine. Reduser fiberinntaket, og sannsynligvis forsvinner problemet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juice? Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Ved en tilfeldighet kuttet jeg ut juice og problemet ble borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flaufis Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Ved en tilfeldighet kuttet jeg ut juice og problemet ble borte. Eeeh...jeg drikker ikke jucice! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.