bennett Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte for ca 4 mnd siden. Jeg går på Thyroxin, 2 tabletter pr dag. Til å begynne med gikk jeg hurtig ned til min trivselsvekt, men så gikk jeg opp 8 kg på bare kort tid. Og der har det holdt seg siden. Uansett hva jeg prøver på, når det gjelder ernæring, så nytter det ikke. Jeg spiser små og ofte måltider, gjerne 5 maåltider pr dag. Kan dere hjelpe meg med informasjon om det er matvarer jeg bør holde meg unna, eller hva jeg skal gjøre. Det er ganske fortvilt når sitasjonen er slik! Er det noe som kan øke forbrenningen min, slik at je blir kvitt disse kiloene?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missymor Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 En halvtimes mosjon hver dag kommer til å gjøre underverker! =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oriane Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 Det kan være en helt enkel årsak, nemlig at doseringen på medisinen er feil. Mulig at du trenger en høyere dose. Ta kontakt med legen din. Det tar nemlig ofte langt tid (mn eller år) før man treffer helt riktig dose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 12. mai 2001 Del Skrevet 12. mai 2001 Hei bennett Ta kontakt med legen din for å undersøke om tyroxin-dosen bør justeres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest urk Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 En halvtimes mosjon hver dag kommer til å gjøre underverker! =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.