Gjest trengerhjelpjeg Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 Prøver å gå ned ihvertfall 5kg,og trenger noen trening/kostholdstips! Er jente,21år,162cm,64kg.Jeg er egentlig veldig bra trent,men prøver å minske lårene,har kraftig benbygning+at jeg har trent en del styrke på beina. Trener i gj.snitt 1,5t.hver dag,jogge/gå/stepmaskin/vekter. Kosthold: Før trening morgen:1 iskaffe Frokost:2rundstykker+2bananer+skummet melk mellommåltid:1eple middag:pasta/brød,grønnsaker/fisk(spiser ikke kjøtt) Kvelds:1banan Hva bør jeg gjøre for å gå ned i vekt,redusere frokosten? Har trent daglig i 4mnd nå,bør jeg kutte ut stepmaskin,bygger det mye muskler? Kjempeglad for gode råd og tips,på forhånd takk!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 Hei, problemet ditt er klassisk i den forstand at du er strukturert med treningsopplegg og hva du spiser. Likevel mangler du et slankeprogram, altså en planlegging av selv slankingen. Til daglig bygger jeg programmer innen slanking, og det er en klar gjenganger at den som skal slanke seg, har et godt gjennomtenkt kosthold med tanke på ernæringssammensetning, fettinnhold osv. Men planen for hvordan denne maten skal inntas, og i forbindelse med den fysiske aktiviteten, den mangler. Så du må planlegge matinntaket slik at det ligger riktig i forhold til din fysiske aktivitet. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.