Gå til innhold

For en deilig torsdag det var

Anbefalte innlegg

elskeråværegift
Skrevet

Ja, dette må dere høre om godtfolk!!

Var sugen på litt heit sex i går, så jeg bestemte meg for å overaske gubbelure noe grassalt.

Gubbelursan slutter på jobb kl 16 hver enda dag, så kl 15 startet jeg forberedelsene.

Først kledde jeg meg ut i et slags horekostyme, kjøpt på internett.Kortskjørt, herlig topp og platå/lakksko.Mye og tung sminke, og musefletter.

Tente fakler i soverommet, rundt 10 stykker.

Danderte diverse frukt og grønt + roseblader rundt og i sengen og under denne herligheten hadde jeg latekslaken.

Gubbelursan låste seg som vanlig inn rundt halv fem, og da sto jeg klar på soverommet med et fat med nybakte kanelsnurrer og kaffe + likør.

Han ble jo ellevill av kostymet og pyntingen på soverommet, så det var såvidt han ikke satte kaffen i halsen, Hehe..

Ja, dere kan jo selv tenke dere hvordan de neste timene forløp.. Det var alle stillinger + diverse rollespill.

Etter dette var vi ganske slitne og slappet av med hver vår cigarillo.

Og så var det middagen da..

Kan anbefale denne menyen til elskovssjuke folk;

Forett: Halv kneipskive med rekesalat, salatblad, sitronbåt og agurk.Drikke: Mozell Light

Hovedrett: Pølser i form, med potetmos, stua tyttebør + kokte erter og gulrøtter. Drikke: Brigg.

Dessert: Min speialitet; Varm fruktsuppe med fløte. Drikke: Kaffe + en liten likør.

God helg folkens, glad i dere!

Gjest mister kluss
Skrevet

Eh..? Du kledde deg ut som hore? Fordi han liker horer? Og frukt i senga? Og du møtte ham i døra MED horekostymet med nybakte boller? Jeg synes ikke noe av det her hang på greip jeg. Virker som du har misket alle mulige greier på helt feil måte, disse greiene hører da ikke sammen?

Og den menyen? Slik kjedelig bondekost serverer man vel ikke hvis man skal sette ekstra pris på noen?

Nei, dette hørtes kjedelig ut, jeg håper nesten det var et tulleinnlegg for det var liksom alt for mange ting på en gang her.

Gjest jajasann
Skrevet

Kan du ikke finne noe mer spennende enn å kopiere dinne gamle innlegg. Da jeg leste nedover, venta jeg bare på de rørte tyttebørene.

Skrevet

Hahaha. Dette er herlig. En krysning av 50-tallets hjemmeværende husmor som venter på mannen med duftende hjemmebakst - og dagens lakk og lær-fristerinne av det frekke slaget.

Gjest Noe jeg ikke har fått med meg?
Skrevet

Brigg?

Det har vel ikke vært i salg de siste 30 år, eller hva?

Eller har Brigg kommet tilbake?

Skrevet

Helsike. TI fakler på soverommet? Søkke dere var heldige som ikke fikk husbrann.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har du hørt om begrensningens kunst? Jeg driver og sliter med å lære min 7-årige sønn det samme: At noe kan være morsomt når det sies første gang, men ikke når det gjentas. Da er det oppbrukt og blir bare dumt.

Skrevet

Svetter bare av å tenke på de 10 faklene- utrolig at dere ikke bare sklei i fra hverandre av all svetten *ler*

Gjest tyttebærmor
Skrevet

Lurer fælt på hvordan man lager stuede tyttebær - helt seriøst altså. Har du oppskrift

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...