elskeråværegift Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Ja, dette må dere høre om godtfolk!! Var sugen på litt heit sex i går, så jeg bestemte meg for å overaske gubbelure noe grassalt. Gubbelursan slutter på jobb kl 16 hver enda dag, så kl 15 startet jeg forberedelsene. Først kledde jeg meg ut i et slags horekostyme, kjøpt på internett.Kortskjørt, herlig topp og platå/lakksko.Mye og tung sminke, og musefletter. Tente fakler i soverommet, rundt 10 stykker. Danderte diverse frukt og grønt + roseblader rundt og i sengen og under denne herligheten hadde jeg latekslaken. Gubbelursan låste seg som vanlig inn rundt halv fem, og da sto jeg klar på soverommet med et fat med nybakte kanelsnurrer og kaffe + likør. Han ble jo ellevill av kostymet og pyntingen på soverommet, så det var såvidt han ikke satte kaffen i halsen, Hehe.. Ja, dere kan jo selv tenke dere hvordan de neste timene forløp.. Det var alle stillinger + diverse rollespill. Etter dette var vi ganske slitne og slappet av med hver vår cigarillo. Og så var det middagen da.. Kan anbefale denne menyen til elskovssjuke folk; Forett: Halv kneipskive med rekesalat, salatblad, sitronbåt og agurk.Drikke: Mozell Light Hovedrett: Pølser i form, med potetmos, stua tyttebør + kokte erter og gulrøtter. Drikke: Brigg. Dessert: Min speialitet; Varm fruktsuppe med fløte. Drikke: Kaffe + en liten likør. God helg folkens, glad i dere! 0 Siter
GoodTimes Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Har du tatt freddan igjen, du gamle mann. 0 Siter
Gjest mister kluss Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Eh..? Du kledde deg ut som hore? Fordi han liker horer? Og frukt i senga? Og du møtte ham i døra MED horekostymet med nybakte boller? Jeg synes ikke noe av det her hang på greip jeg. Virker som du har misket alle mulige greier på helt feil måte, disse greiene hører da ikke sammen? Og den menyen? Slik kjedelig bondekost serverer man vel ikke hvis man skal sette ekstra pris på noen? Nei, dette hørtes kjedelig ut, jeg håper nesten det var et tulleinnlegg for det var liksom alt for mange ting på en gang her. 0 Siter
Gjest jajasann Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Kan du ikke finne noe mer spennende enn å kopiere dinne gamle innlegg. Da jeg leste nedover, venta jeg bare på de rørte tyttebørene. 0 Siter
Gjest jajasann Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Nei, stua tyttebær, var det. Stua 0 Siter
Babette Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hahaha. Dette er herlig. En krysning av 50-tallets hjemmeværende husmor som venter på mannen med duftende hjemmebakst - og dagens lakk og lær-fristerinne av det frekke slaget. 0 Siter
Gjest Noe jeg ikke har fått med meg? Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Brigg? Det har vel ikke vært i salg de siste 30 år, eller hva? Eller har Brigg kommet tilbake? 0 Siter
flisa Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Å nei og nei - har dem sleppi ut deg igjen.... 0 Siter
Debra-irl Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Helsike. TI fakler på soverommet? Søkke dere var heldige som ikke fikk husbrann. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Har du hørt om begrensningens kunst? Jeg driver og sliter med å lære min 7-årige sønn det samme: At noe kan være morsomt når det sies første gang, men ikke når det gjentas. Da er det oppbrukt og blir bare dumt. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Svetter bare av å tenke på de 10 faklene- utrolig at dere ikke bare sklei i fra hverandre av all svetten *ler* 0 Siter
Gjest blame Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Så da er det bare å finne fram pepan og ta helg da? 0 Siter
Gjest tyttebærmor Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Lurer fælt på hvordan man lager stuede tyttebær - helt seriøst altså. Har du oppskrift 0 Siter
Gjest Pølsenn Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Det var da faen så opptatt du er av mat! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.