Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har nylig vært i amsterdam hvor det røykes mye maruana. Jeg har holdt meg unna disse coffeshopene så mye som mulig, men lurer på om jeg allerede kan ha røyket passivt.

Grunnen til at jeg lurer er fordi ejg skal ha en urinprøve i forhold til ny jobb om 2 uker.

Vil det kunne slå ut på en prøve?

Er det evt, mulig å ta en slik prøve anonymt først?

Gjest frågar jag
Skrevet

Hehe...er du seriøs?

Du VET ikke engang om du har røyket passiv, men tror likevel det vil gi utslag på en urinprøve?

Og i hvilke jobber må man levere urinprøver?

• 2 uker senere...
Gjest ta turen til apoteket
Skrevet

Du kan kjøpe sticks på apoteket hvor du kan teste dette selv.(du trenger ikke fortelle de at det er til deg selv..) Lykke til!

Skrevet

uansett så tror eg ikkje at du får noe narkostiske stoffer i deg ved passiv røyking.

Og denne form for narko går fort ut av kroppen så bare ta det med ro.

Og de som tar urin prøven kommer nok helt sikkert ikkje til å teste urinen din for narkotiske stoffer.

Eg har selv en jobb der eg tar urinprøve men sist gang legen det at de bare testet at vi var frisk osv og at det ved spesielle omstendigheter tok å testet folk for narkotika grunnet lang prosess og det var dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...