Gå til innhold

Healing hjelper på psyken


Gjest kvitsymra

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra

De to siste ukene har eg bare blitt stadig tyngre mentalt. Gradvis mindre tiltak og "piff".

Hadde bursdag for ca. 2 uker siden. (det skjedde både positive og svært negative ting denne følelsladde dagen) Eg holder på med en større oppg. på universitetet, og skal innom en rekke jobbintervjuer i denne perioden. Samt sliter med relasjon til to venninner.

De siste dagene "orket" eg stadig mindre og mindre. Kunne ligge foran TVen i mange, mange timer... merket tankene ble stadig mer destruktive.. Aktiviteter som eg liker å gjøre, virket uinteressante.

Sendte en melding til healeren min i morges, og ba om en time, som eg fikk. Dette begynte å bli skummelt. Følte eg mista meg selv...

Bare 20 min etter å ha avtalt ny tid med henne, så lysnet plutselig alt. Eg spurte henne via SMS, og fikk bekreftet at hun hadde fjernhealet litt..

Oaooo. Eg vet dette ikke er humbug. Ting ble lettere. Eg fikk "piff". Det første eg gjorde, da eg oppdaget dette, var å sende en "god morgen" hilsen til han eg er forelska i. Han ringte tilbake 5 sekunder senere. :c) (dessverre, han er opptatt)

Gleder meg til å treffe henne i morgen for 45min behandling.

Synes det var litt rart at eg skulle komme i en "dump" akkurat nå.

Har flitt flinkere å tenke positivt, handle positivt, trene og spise sundt. Men alt snudde liksom like etter bursdagen min.

Men å gå til en healer er "enklere" enn å gå til psykolog, iallefall. Får liksom påfyll av henne av og til slik at eg mestrer utfordringer og kan gi positive "drypp" i hverdagen der eg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kvitsymra

Kan du fortelle mer om hvordan det er? (Hos healeren.)

Hun begynner med å legge hendene øverst på ryggen min, og "scanner". Hvis hun finner en energiblokkering, åpner hun.

Etterpå er det forsone. Hos en vanlig fotsoneterapeut, kan dette være smertefult. Men hos denne healeren er det egentlig bare skjønt. Etter en behandlig hos henne er eg myk, rolig og tilfreds. Kunne ha sovet i "ørten" timer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smoking Furious

Fint at det hjelper deg. Men det er mange dette ikke virker på, som blir lokket til å betale masse penger.

Og i psykiatrien blir mange lokket til å ta piller de blir zombier av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest proppern

Og i psykiatrien blir mange lokket til å ta piller de blir zombier av..

Godt argumentert!

"Healing er bra, for i psykiatrien blir man lokket med piller..." Et fornuftig poeng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smoking Furious

Godt argumentert!

"Healing er bra, for i psykiatrien blir man lokket med piller..." Et fornuftig poeng..

Har flere på lager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smoking Furious

For mange er alternativet MYE MYE værre. Kanskje ikke for deg. Men, tro meg - jeg vet hva jeg snakker om.

Og jeg vet også hva jeg snakkier om....går på både AD og AP...har fått ett nytt og bedre liv....ja liksom.

Rart jeg ikke merker det selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proppern

Og jeg vet også hva jeg snakkier om....går på både AD og AP...har fått ett nytt og bedre liv....ja liksom.

Rart jeg ikke merker det selv da.

HALLO. Les innlegget mitt en gang til. Dette gjelder tydeligvis ikke for deg (ettersom du skriver som du gjør), men det kan jo hende at andre enn deg har det annerledes? Men det er kanskje et resultat av de nevnte medisiner at du ikke forstår dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smoking Furious

HALLO. Les innlegget mitt en gang til. Dette gjelder tydeligvis ikke for deg (ettersom du skriver som du gjør), men det kan jo hende at andre enn deg har det annerledes? Men det er kanskje et resultat av de nevnte medisiner at du ikke forstår dette?

Hva forstår jeg ikke?

Never mind!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smoking Furious

At andre kan ha hjelp av medisiner du synes er ræva.

Snakket bare for meg selv jeg,ikke for hele verden...dette var min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proppern

Snakket bare for meg selv jeg,ikke for hele verden...dette var min mening.

Joda, men jeg skrev at disse medisinene for noen kunne være et bedre alternativ enn å ikke ta dem. Du svarte da med at de ikke var noe for deg "har fått et nytt og bedre liv - ja liksom". Det var et merkelig svar til at noen faktisk kunne ha glede av dem. Ingen er vel i tvil om hva du seyn om sånne medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smoking Furious

Joda, men jeg skrev at disse medisinene for noen kunne være et bedre alternativ enn å ikke ta dem. Du svarte da med at de ikke var noe for deg "har fått et nytt og bedre liv - ja liksom". Det var et merkelig svar til at noen faktisk kunne ha glede av dem. Ingen er vel i tvil om hva du seyn om sånne medisiner.

Jeg har bare forandret meg så enormt,er ikke meg lenger,det føles kunstig.

Klarer ikke grine,men jeg var jo mye "verre" uten medisiner,det mener andre...

Fint om det virker bra på andre og de er fornøyd med det,bra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proppern

Jeg har bare forandret meg så enormt,er ikke meg lenger,det føles kunstig.

Klarer ikke grine,men jeg var jo mye "verre" uten medisiner,det mener andre...

Fint om det virker bra på andre og de er fornøyd med det,bra det.

Bra du innser det. Trist at du ikke har det så bra. Og det mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det hjelper deg! Ja heller healing enn psykolog, den tror jeg på. Fordi jeg har prøvd healing, men for andre årsaker...Det virker på så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...