Gå til innhold

Fantastiske Jan Werner!!

Anbefalte innlegg

Gjest Jan Wernerfan
Skrevet

Sitter her å hører på siste CD med Jan Werner. Herregud som den gutten kunne synge...

Det er så forferdelig trist at han gikk bort så alt for tidlig. Vil gråte når jeg tenker på at jeg aldri kan få gleden av å gå på konsert med han igjen.

Håper han visste hvor mye han har betydd for mange mennesker. Hans nydelige sanger er en av mine kjæreste ting her i livet...

Dette ble litt suppete og sentimentalt. Men, men..

Jan Werner i love you.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

18

• ShitDiddelyDo

17

• hidi, the scorpion

3

• ylvali1365381015

2

Skrevet

Du er ikke alene om å elske Jan Werner. Jeg har savnet og grått de 5 mnd siden han ble borte fra oss, og musikken hans er da god å ha. Samtidig som savnet blir nesten enda verre etter å ha lyttet til cd-ene hans.

Jeg har ikke ord som er store nok for å beskrive hans fantastiske stemme, og heller ikke ord som kan beskrive sorgen jeg føler over dette ufattelige tapet.

Kall meg gjerne melodramatisk, men slik er det for meg :-(

Skrevet

Du er det eneste jeg har hørt om som er like beigeistret som meg.

Den siste cd`en er bare nydelig.

Gjest Wernerfan
Skrevet

Savner også Jan Werner. Ingen kan sammenlignes med han. Får frysninger hver gang jeg hører han synge. Han rører noe ved meg, noe jeg ikke kan forklare... Han bare har noe helt spesielt i stemmen sin.

Vet ikke hvorfor, men det er nesten flaut å innrømme ovenfor andre hvor begeistret jeg er for denne artisten. Mange har et helt annet inntrykk av han enn meg.Tror mange misforstår han. Jeg ser på han som et godt menneske, med mye selvironi og omtanke for andre. Og en sanger utenom det vanlige..Som kan få meg til å strigråte den dag i dag, bare jeg tenker han...

Skrevet

Du er det eneste jeg har hørt om som er like beigeistret som meg.

Den siste cd`en er bare nydelig.

Ja, og så er det meg da, og sikkert et par til også :-)

"Singer of songs" er nydelig, men det jo alle cd-ene hans, på hver sin måte. Egentlig det samme for meg hva han sang, bare han sang. Nydelig ble det uansett, med en sånn stemmeprakt. Musikkvalget ble helt uvensentlig for meg :-)

Gjest my baby you
Skrevet

Sang nr 11 på siste cd er nydelig. My baby you... Den spiller jeg ofte.

Skrevet

Savner også Jan Werner. Ingen kan sammenlignes med han. Får frysninger hver gang jeg hører han synge. Han rører noe ved meg, noe jeg ikke kan forklare... Han bare har noe helt spesielt i stemmen sin.

Vet ikke hvorfor, men det er nesten flaut å innrømme ovenfor andre hvor begeistret jeg er for denne artisten. Mange har et helt annet inntrykk av han enn meg.Tror mange misforstår han. Jeg ser på han som et godt menneske, med mye selvironi og omtanke for andre. Og en sanger utenom det vanlige..Som kan få meg til å strigråte den dag i dag, bare jeg tenker han...

Jeg skjønner hvordan du har det. Han rørte ved noe i mange av oss som er helt udefinerbart. Men jeg har kommet til at det var følelsene han formidlet i musikken som stakk dypere i noen av oss, enn andre.

Han var helt sikkert et godt menneske, men det var mer enn som så. Han hadde en ubeskrivelig utstråling som gjorde at han på en måte ikke tilhørte denne jord. Hva det var...ja, det kommer jeg kanskje aldri til å finne ut av...

Skrevet

Ja, og så er det meg da, og sikkert et par til også :-)

"Singer of songs" er nydelig, men det jo alle cd-ene hans, på hver sin måte. Egentlig det samme for meg hva han sang, bare han sang. Nydelig ble det uansett, med en sånn stemmeprakt. Musikkvalget ble helt uvensentlig for meg :-)

Jeg har bare hørt den siste.Kjøpte den før jul og fikk frysninger på ryggen.

Jeg er litt sånn at når jeg synes noe er fint, tror jeg alle andre også synes det fint.

Dermed kjøpte jeg den både til pappa som jeg vet har noenlunde samme smak som meg, jeg kjøpte den til svigermor og jeg kjøpte den til en svigerinne. Min svigerinne byttet den inn, for hun hadde ikke noe sans for Jan Werner, men nå angrer hun og har tenkt å kjøpe den, fordi min svigermor har skrytt slik av den.

Skrevet

Jeg har bare hørt den siste.Kjøpte den før jul og fikk frysninger på ryggen.

Jeg er litt sånn at når jeg synes noe er fint, tror jeg alle andre også synes det fint.

Dermed kjøpte jeg den både til pappa som jeg vet har noenlunde samme smak som meg, jeg kjøpte den til svigermor og jeg kjøpte den til en svigerinne. Min svigerinne byttet den inn, for hun hadde ikke noe sans for Jan Werner, men nå angrer hun og har tenkt å kjøpe den, fordi min svigermor har skrytt slik av den.

Da synes jeg du kanskje skal lytte til de andre cd-ene hans også. De er så flotte alle sammen. "Stronger " er egentlig ikke den beste, synes jeg, bare den siste..

Ja, det er rart hvordan mange mennesker tydeligvis har bestemt seg for at "Jan Werner"...nei, han liker jeg ikke". Uten at de noensinne har lyttet ordentlig til musikken hans, eller gitt han gitt han en sjangse.

Men kanskje det ble for voldsomt for mange til hverdags? Jeg kjenner en del som har kapitulert i situasjoner hvor de har det vanskelig, og som da bare har gitt seg over, lyttet og tatt i mot :-)

Gjest nicole41
Skrevet

Kan bare si.....han har det herlig der han er nå :)

Trøst deg med det.

Vi går alle over til "den andre siden" når vi dør. Og der er det GODT å være, trust me :)

Skrevet

Kan bare si.....han har det herlig der han er nå :)

Trøst deg med det.

Vi går alle over til "den andre siden" når vi dør. Og der er det GODT å være, trust me :)

Hvordan kan du si noe sånt? Dette vet vi jo ingenting om.

Han var en ung mann med en lovende karriere foran seg, og så mye ugjort. Og så tror du at han har det godt der hvor han er nå? Han elsket å synge, og det får han jo ikke gjort lenger....

Gjest nicole41
Skrevet

Han var en ung mann med en lovende karriere foran seg, og så mye ugjort. Og så tror du at han har det godt der hvor han er nå? Han elsket å synge, og det får han jo ikke gjort lenger....

Ja, hvordan kan jeg si noe sånt??

Gjest nicole41
Skrevet

Han lever enda, men ikke blant oss lengre.

Men han er, og han lever :)

Han synger sikkert enda også.

Dere vet så lite .......

Skrevet

Ja, det lurer jeg på.

Gjest nicole41
Skrevet

Jeg er i den oppfatningen at Kristus er oppstandelsen, slik lever jeg i min tro.

Dere må tro hva dere vil, jeg tvinger ingen.

Men dere vil gå på et veldig nederlag hvis dere fornekter.

Jeg har min tro, Jeg vet at den dagen jeg går bort herfra, så går jeg hjem.

Jan Werner er hjemme nå.

Jeg tvinger ingen til å tro noe som helst.

Men i mitt sinn er Kristus oppstandelsen til livet etterpå.

Vanskelig å svelge? Ble du sint nå?

Vel vel, for meg er det sånn. Noe virkelig godt venter oss alle.

Natta =)

Skrevet

Jeg er i den oppfatningen at Kristus er oppstandelsen, slik lever jeg i min tro.

Jan Werner er hjemme nå.

Natta =)

Du må jo bare få lov til å tro det du tror. Men jeg synes det er utidig å dra dette inn i en tråd om Jan Werner. Og ikke minst respektløst overfor de som sørger over han.

Så lenge jeg ikke vet om han har det bra eller ikke - nå, så kunne det ikke falle meg inn å påstå noe som helst. Men i min verden så har ikke en død person det verken godt eller vondt. Alt som er igjen er ingenting, og det blir litt tungt å fordøye overforr en person som var så mye.

Natta:-) Og jeg er ikke sint, bare litt frustrert .-(

Gjest nicole41
Skrevet

Du må jo bare få lov til å tro det du tror. Men jeg synes det er utidig å dra dette inn i en tråd om Jan Werner. Og ikke minst respektløst overfor de som sørger over han.

Så lenge jeg ikke vet om han har det bra eller ikke - nå, så kunne det ikke falle meg inn å påstå noe som helst. Men i min verden så har ikke en død person det verken godt eller vondt. Alt som er igjen er ingenting, og det blir litt tungt å fordøye overforr en person som var så mye.

Natta:-) Og jeg er ikke sint, bare litt frustrert .-(

Da beklager jeg. Og min dypeste medfølelse !

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jan Werner er hjemme nå.

Natta =)

Hva i all verden er det du røyker, og kan du sende noe av beholdninga de over til meg?

Skrevet

Hva i all verden er det du røyker, og kan du sende noe av beholdninga de over til meg?

Ja, jeg må si jeg lurte litt på det samme :-) Religiøse vrangforestillinger er jo en velkjent form for rus, men jeg skulle jo ønske at ikke Jan Werner ble en del av dem.

Skrevet

Jan Werner er hjemme nå.

Natta =)

"men dere vil gå på et veldig nederlag om dere fornekter"!! hva i all verden er det du sier?

Synes det lukter svovel her jeg. du snakker jo som de der brosjyrene som blir lagt i postkassene her i sør i løpet av natten:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...