Gå til innhold

Dersom du fylte 35 i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hvordan ville det beste/kuleste/fineste kortet som fulgte med gaven sett ut/lydd?

Skrevet

hadde ikke brydd meg så mye egentlig..

Skrevet

Det burde iallfall stått "gratulerer med 25-årsdagen" på tror jeg. ;)

Skrevet

hadde ikke brydd meg så mye egentlig..

Må si meg enig i denne. Har ikke noe spesielt forhold til bursdager, jeg blir uansett en dag eldre hver dag.

Gjest enn så lenge
Skrevet

Et kort er bare noe en ser på så lenge at man får lest skriften og så kaster man det... i alle fall her i huset :o)

Så jeg skjønner egentlig ikke de som gidder å bruke masse tid på å kjøpe eller til og med lage kort...

Skrevet

Det burde iallfall stått "gratulerer med 25-årsdagen" på tror jeg. ;)

Hehe, ikke dumt =)

Jeg får alltid i oppgave av min mor å stå for kortene, og det har bygget seg opp til en greie. Folk forventer at det står noe kult på mine kort, og det stresser meg sånn!

Skrevet

Må si meg enig i denne. Har ikke noe spesielt forhold til bursdager, jeg blir uansett en dag eldre hver dag.

Er det ikke hyggelig å få ett personlig, trivelig kort blant alle meningsløse "til lykke med dagen" da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Om jeg fylte 35 i morgen, så hadde det vært kult nok i seg selv :-)

Jeg hadde likt best det kortet som hadde et bilde av Dark Pink med autograf.

Skrevet

hehe.. :)

Skrevet

Om jeg fylte 35 i morgen, så hadde det vært kult nok i seg selv :-)

Jeg hadde likt best det kortet som hadde et bilde av Dark Pink med autograf.

Søta =)

Skrevet

Er det ikke hyggelig å få ett personlig, trivelig kort blant alle meningsløse "til lykke med dagen" da?

Jo! Det er kjempekoselig!

Kjæresten og jeg har to helt private, kjempebarnslige kjælenavn på hverandre og til den første jula vi var sammen hadde han sannelig funnet et kort med et skikkelig koselig bilde av disse to figurene (det er to kjente figurers navn) på! Jeg har det liggende ennå. :o)

Gjest hoioh
Skrevet

Kjæresten og jeg har to helt private, kjempebarnslige kjælenavn på hverandre og til den første jula vi var sammen hadde han sannelig funnet et kort med et skikkelig koselig bilde av disse to figurene (det er to kjente figurers navn) på! Jeg har det liggende ennå. :o)

Smitt og Smule eller Pompel og Pilt?;)

Skrevet

Mor og far hadde kjælenavn på kjønnsorganene: Amandus og Amanda...

Spør meg ikke hvorfor mor fortalte det til meg. Jeg ble kvalm!

*blurk*

mariaflyfly
Skrevet

Mor og far hadde kjælenavn på kjønnsorganene: Amandus og Amanda...

Spør meg ikke hvorfor mor fortalte det til meg. Jeg ble kvalm!

*blurk*

Uæææh! Enkelte ting vil man ikke vite om foreldra sine! :( Som min nye svigermor sier til min nye svigerfar når vitsene hans blir på kanten: "Ikke bland generasjonene nå!" ;)

Skrevet

Smitt og Smule eller Pompel og Pilt?;)

Pompel og Pilt hadde helt sikkert passet bra, men det er ikke så nusselig da. ;o)

mariaflyfly
Skrevet

Pompel og Pilt hadde helt sikkert passet bra, men det er ikke så nusselig da. ;o)

Mer Klabb og Babb, lissom? ;)

mariaflyfly
Skrevet

Forresten håper jeg ikke det er Pernille og Mr Nelson. Det hadde tatt seg dårlig ut dersom de hadde shagga. ;)

Skrevet

Uæææh! Enkelte ting vil man ikke vite om foreldra sine! :( Som min nye svigermor sier til min nye svigerfar når vitsene hans blir på kanten: "Ikke bland generasjonene nå!" ;)

Det var jammen meg et godt råd!

mariaflyfly
Skrevet

Det var jammen meg et godt råd!

Ja, det er egentlig ganske klokt sagt.

Skrevet

Forresten håper jeg ikke det er Pernille og Mr Nelson. Det hadde tatt seg dårlig ut dersom de hadde shagga. ;)

Jeg tror ikke du skal tenke på de to figurene "våre" som shaggere heller gitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...