Gå til innhold

På byen i kveld, men skal på jobb i morgen

Anbefalte innlegg

Sofies mamma
Skrevet

ta zurtec før du starter, spis mat også, drikke bare øl. Få deg 6-8 timer med søvn

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• creature

15

• hidi, the scorpion

12

• Sofies mamma

7

• mariaflyfly

2

Gjest prex plutos
Skrevet

ta zurtec før du starter, spis mat også, drikke bare øl. Få deg 6-8 timer med søvn

Kan man få det reseptfritt?

Skrevet

Herregud, bare å drikke jevnt! Og litt vann i mellomtida, gjerne også styrte en liter vann før du legger deg.

Hold deg til øl og begrense deg til et par 6-pack så bør det gå meget bra.

hidi, the scorpion
Skrevet

Herregud, bare å drikke jevnt! Og litt vann i mellomtida, gjerne også styrte en liter vann før du legger deg.

Hold deg til øl og begrense deg til et par 6-pack så bør det gå meget bra.

Er ikke du på tur i Polen, din rabagast!

Skrevet

Er ikke du på tur i Polen, din rabagast!

Joda, og jeg har gratis internett i resepsjonen for besøkende! Luksus.

I morgen skal jeg møte en som heter Marie.

hidi, the scorpion
Skrevet

Joda, og jeg har gratis internett i resepsjonen for besøkende! Luksus.

I morgen skal jeg møte en som heter Marie.

Kan du være så snill å si at du aldri har vært "en liten kattepus"?

Ellers må du jo kose deg masse, uansett hvilken respsjon du er i!

Skrevet

Kan du være så snill å si at du aldri har vært "en liten kattepus"?

Ellers må du jo kose deg masse, uansett hvilken respsjon du er i!

Likte du ikke kattepusen, siden du spør?

Skrevet

Holde deg til -en- sort, øl funker fint for meg. Drikk rolig så du har kontroll over drikkinga, og dermed kan man fint stoppe når man kommer opp på nivå "jeg har det dritgøy, men enda ikke svimmel og dritings!" (det gjør btw MYYE med dagen derpå!). Drikk vann jevnlig utover kvelden. Legg deg på synkende rus. Ingen nachspiel! Ta en allergitabelett før drikkinga, men har ikke hatt voldsom effekt av dette.

hidi, the scorpion
Skrevet

Likte du ikke kattepusen, siden du spør?

Jo jeg likte henne, som den eneste her.

Hun sa noe til meg, som bare hun og jeg vet, så hvis du vet det, så er du også aliaset "en liten kattepus"!

Skrevet

Jo jeg likte henne, som den eneste her.

Hun sa noe til meg, som bare hun og jeg vet, så hvis du vet det, så er du også aliaset "en liten kattepus"!

Nei, jeg er ikke trollnicket kattepus.

Men ca hva sa hun? Handlet det om sex?

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, jeg er ikke trollnicket kattepus.

Men ca hva sa hun? Handlet det om sex?

Rabagast! Nei, det handlet ikke om sex!

Men kattepus var hun og du er han! Kjenner jeg savner kattepusen litt!

Skrevet

Rabagast! Nei, det handlet ikke om sex!

Men kattepus var hun og du er han! Kjenner jeg savner kattepusen litt!

Mitt inntrykk er at kattepusen er like forhatt her på forumet som alle mine trollenick til sammen.

Men hva var det hun fortalte deg, sånn ca? En STOR hemmelighet som ville forandret verden?

hidi, the scorpion
Skrevet

Mitt inntrykk er at kattepusen er like forhatt her på forumet som alle mine trollenick til sammen.

Men hva var det hun fortalte deg, sånn ca? En STOR hemmelighet som ville forandret verden?

Ikke noe som ville forandret noen ting! Bare en ting jeg kunne kjenne henne igjen på. Alle hennes innlegg ble slettet, så vi måtte gjøre noe...

Skrevet

Ikke noe som ville forandret noen ting! Bare en ting jeg kunne kjenne henne igjen på. Alle hennes innlegg ble slettet, så vi måtte gjøre noe...

Hvilke nick er det som har fått slettet innleggene sine??

Bare kattepusen?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvilke nick er det som har fått slettet innleggene sine??

Bare kattepusen?

Men det er for lenge siden. Nå er det dine tråder som blir slettet.

Dette er en loose/loose situasjon. De andre tror du lurer meg, men ingen kan lure meg, for ingen vet hva jeg og kattepusen avtalte.

Så hvis du er kattepusen uten avtale, da er jeg òg grønn...

Skrevet

Beste anbefaling hittil! Bare man ikke glemmer seg og drikker til man stuper...Jeg er nøye med å få i meg nattmat! Det er nesten det beste ved hele byturen!

Og vann eller melk har jeg alltid tilgjengelig...

Kebab gjør faen ikke dagen derpå noe lettere. Takke meg til grandis.

Gjest Vekten87
Skrevet

slutt å drikke tidlig og drikk masse vann el melk før du legger deg. og spis. kan godt bytte ut ølen til vann når du kjenner du er full og ikke legg deg så seint.. kos deg

Skrevet

Men det er for lenge siden. Nå er det dine tråder som blir slettet.

Dette er en loose/loose situasjon. De andre tror du lurer meg, men ingen kan lure meg, for ingen vet hva jeg og kattepusen avtalte.

Så hvis du er kattepusen uten avtale, da er jeg òg grønn...

Jeg tror kanskje denne pusen avtalte at hun skulle gi et tegn slik at du ville forstå det når hun var tilbake.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror kanskje denne pusen avtalte at hun skulle gi et tegn slik at du ville forstå det når hun var tilbake.

Ikke tegn, men ord!

Skrevet

Ikke tegn, men ord!

Lol, stol aldri på et troll, sier jeg. Kattepusen er her garantert. Så vidt jeg har skjønt, skreiv h*n utallige innlegg. Man klarer ikke stoppe over natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...