Gå til innhold

På byen i kveld, men skal på jobb i morgen

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Lol, stol aldri på et troll, sier jeg. Kattepusen er her garantert. Så vidt jeg har skjønt, skreiv h*n utallige innlegg. Man klarer ikke stoppe over natta.

Vet at kattepusen er her, men jeg outer henne aldri!

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• creature

15

• hidi, the scorpion

12

• Sofies mamma

7

• mariaflyfly

2

Skrevet

Vet at kattepusen er her, men jeg outer henne aldri!

Tror de fleste skjønner hvem det er. Hun har selv opprettet trollenick for å forsøke å mistenkeliggjøre creature. En del virkelige dolere biter på kroken.

mariaflyfly
Skrevet

Skal Zyrtec'en tas etter drikkingen? Trodde den skulle tas før jeg?

Men dette er jeg ingen ekspert på, altså! :)

Jeg tar den alltid før jeg legger meg. Funker som faen det. *rusler til medisinskapet*

Sofies mamma
Skrevet

Kan man få det reseptfritt?

Tror du får ett eller to reseptfritt på apoteket. Det koster lit mer, men er sinnsykt effektivt.

Skrevet

Tror du får ett eller to reseptfritt på apoteket. Det koster lit mer, men er sinnsykt effektivt.

Man har seriøst et problem hvis man må ta piller for å slippe fyllesjuke.

Sofies mamma
Skrevet

Man har seriøst et problem hvis man må ta piller for å slippe fyllesjuke.

Nei, det har man ikke. Da tar du helt feil. Det finnes faktisk mennesker som tar seg en real fest veldig sjelden og da snakker jeg heller ikke sørpe full. F.eks. drikke en flaske vin på en kveld. De veldig få gangene kan man unngå dårlig mage og hodepine dagen etter ved å ta en zurtec før man drikker.

Gjest Minuvs
Skrevet

Begynnte kvelden med en zyrtex og hadde høye ambisjoner om å ta det rolig. Det endte opp med nachspill til kl 05. Dessuten har jeg to blødende fingrer og tungen min er følelseløs og opphoven uten at jeg vet hvorfor.

Jeg drakk såfall 1.5 liter vann før jeg la meg så formen er egentlig uforskammet fra til å være bare 6 timer etter jeg kom meg hjem.

Skrevet

Nei, det har man ikke. Da tar du helt feil. Det finnes faktisk mennesker som tar seg en real fest veldig sjelden og da snakker jeg heller ikke sørpe full. F.eks. drikke en flaske vin på en kveld. De veldig få gangene kan man unngå dårlig mage og hodepine dagen etter ved å ta en zurtec før man drikker.

En real fest = én flaske vin!? Den var ikke så godt gjennomtenkt, eller?

Man får ikke solid hangover av en flaske vin. Hvis dét er tilfelle, tør jeg påstå at man faktisk HAR et problem, ja.

Jeg må drikke det dobbelte før jeg er i ordentlig dårlig form dagen etter.

Sofies mamma
Skrevet

En real fest = én flaske vin!? Den var ikke så godt gjennomtenkt, eller?

Man får ikke solid hangover av en flaske vin. Hvis dét er tilfelle, tør jeg påstå at man faktisk HAR et problem, ja.

Jeg må drikke det dobbelte før jeg er i ordentlig dårlig form dagen etter.

Gjennomtenkt? Det var saklig. Hva en real fest er kommer helt an på hvem man er og hva man pleier å drikke.

Er man en kvinne på 165 cm som veier 53 kg, drikker ett glass vin i måneden, så er det klart at én flaske vin er en real fest og noe man får hangover av. Man har ikke et problem av den grunn.

Hva du må drikke har ingenting med hva jeg må drikke.

Hvis du ikke forstår at mennesker er helt forskjellige, så er det vel heller du som har et problem.

Skrevet

Gjennomtenkt? Det var saklig. Hva en real fest er kommer helt an på hvem man er og hva man pleier å drikke.

Er man en kvinne på 165 cm som veier 53 kg, drikker ett glass vin i måneden, så er det klart at én flaske vin er en real fest og noe man får hangover av. Man har ikke et problem av den grunn.

Hva du må drikke har ingenting med hva jeg må drikke.

Hvis du ikke forstår at mennesker er helt forskjellige, så er det vel heller du som har et problem.

Problemer har vi alle. Synes bare det virka litt stusselig med en real fest og én flaske vin. Menmen, økonomisk er det da.

Sofies mamma
Skrevet

Problemer har vi alle. Synes bare det virka litt stusselig med en real fest og én flaske vin. Menmen, økonomisk er det da.

Jeg synes det er bra både for vaner, helse, økonomi og for barna mine.

Skrevet

Jeg synes det er bra både for vaner, helse, økonomi og for barna mine.

Når er ungene gamle nok til å se foreldrene fulle?

Sofies mamma
Skrevet

Når er ungene gamle nok til å se foreldrene fulle?

Jeg er alltid tilstede med barna mine. Drikker bare én enhet med de. Ville aldri hatt bakrus om jeg er sammen med de heller. Så da blir det sjelden, de gangene vi er bortreist uten barn.

Barna mine blir aldri store nok til å se sine foreldre fulle. Det har vi altfor mange dårlige minner fra selv, da vi var små.

Skrevet

Jeg er alltid tilstede med barna mine. Drikker bare én enhet med de. Ville aldri hatt bakrus om jeg er sammen med de heller. Så da blir det sjelden, de gangene vi er bortreist uten barn.

Barna mine blir aldri store nok til å se sine foreldre fulle. Det har vi altfor mange dårlige minner fra selv, da vi var små.

Festing med foreldre forekommer faktisk hos noe.

Selv mener jeg det blir patetisk. Var på fest en gang i russetida siden hvor foreldrene i huset plutselig kom hjem og joina.

Nei, alle foreldre bør ta seg fri fra ungene en gang i blant og ta seg en skikkelig fyllekule uten at ungene vet det.

Sofies mamma
Skrevet

Festing med foreldre forekommer faktisk hos noe.

Selv mener jeg det blir patetisk. Var på fest en gang i russetida siden hvor foreldrene i huset plutselig kom hjem og joina.

Nei, alle foreldre bør ta seg fri fra ungene en gang i blant og ta seg en skikkelig fyllekule uten at ungene vet det.

Enig, feste med barna sine synes jeg ikke noe om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...