Gå til innhold

Når Gud skapte Adam og Eva....

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

...fortalte han dem at han hadde en gave til hver av dem. Den første gaven var å kunne tisse stående. Adam tinget begeistret på denne gaven. Han mottok den og løp rundt i Edens have og tissa oppover trærne, på blomstene etc..

Eva så smilende på opptrinnet før hun henvendte seg til Gud og spurte hva den siste gaven var. Gud svarte lurt: "Hjernen Eva, hjernen".

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

40

• hidi, the scorpion

38

• keinstein

34

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg trodde poenget var "serieorgasmer"... ;)

Hehe, jeg har nok fått en litt "snillere" utgave av historien ;-)

Skrevet

Den varianten kunne jeg ikke fortalt døtrene mine ;-)

;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hi hi.

Tenk hvor heldig jeg er da, som har fått begge deler ;o)

(jeg står pga urostomien min)

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173572055' post='3566563]

Hi hi.

Tenk hvor heldig jeg er da, som har fått begge deler ;o)

(jeg står pga urostomien min)

Ja, sånn kan du godt se på det *flire*

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja, sånn kan du godt se på det *flire*

Skal se det positive i alt vet du ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Så er det noen som påstår at Gud ikke finnes....!

*lol*

Skrevet

Dere kan jo starte med å lære dere forskjellen på DA og NÅR før dere skryter på dere større hjerne enn menn.

Skrevet

Fysjamei. Så sjåvinistiske vi er i dag?

Skrevet

Dere kan jo starte med å lære dere forskjellen på DA og NÅR før dere skryter på dere større hjerne enn menn.

Eller HVIS guden skapte noe som helst.

Skrevet

Eller HVIS guden skapte noe som helst.

Alle med åpent sinn vet jo at han ikke gjorde det. I hvert fall ikke slik det står beskrevet i Bibelen.

Skrevet

Alle med åpent sinn vet jo at han ikke gjorde det. I hvert fall ikke slik det står beskrevet i Bibelen.

40% av amerikanere sier de tror på det. Jødenes tidsregning er basert på det såvidt jeg vet.

Skrevet

Så er det noen som påstår at Gud ikke finnes....!

*lol*

Hvis guden ikke finnes, så faller jo hele bunnen ut av vitsen? Da faller bunnen ut av ganske mye. Og mange har bl a dødd en grusom død forgjeves.

Skrevet

40% av amerikanere sier de tror på det. Jødenes tidsregning er basert på det såvidt jeg vet.

Amerikanere er noe for seg selv. De er dummere enn samtlige europeere bortsett fra tyrkerne, som er eneste folkeslag her som overgår amerikanerne på den statistikken.

Så jødenes tidsregning tar utgangspunkt i skapelsen? Hvilket år er de kommet til, om jeg tør spørre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...