Gå til innhold

Når Gud skapte Adam og Eva....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guds eksistens eller ikke er ikke uinteressant for alle. Det er naturlig at folk har en søken etter meningen med livet eller whatever... Noen tror kun på ting de har erfart/sett, mens andre igjen tror på ting de kjenner på kroppen er reellt. Alle må vises respekt for troen, uansett!

Så lenge man ikke har en formening om HVA gud er, er det uinteressant.

Og mener du at hvis Gud i Bibelen finnes, så har livet mening, men hvis han ikke finnes, er livet meningsløst?

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

40

• hidi, the scorpion

38

• keinstein

34

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Så lenge man ikke har en formening om HVA gud er, er det uinteressant.

Og mener du at hvis Gud i Bibelen finnes, så har livet mening, men hvis han ikke finnes, er livet meningsløst?

"Så lenge man ikke har en formening om HVA gud er, er det uinteressant."

Du kan ikke bestemme hva andre skal synes er interessant eller ikke.

"Og mener du at hvis Gud i Bibelen finnes, så har livet mening, men hvis han ikke finnes, er livet meningsløst?"

Selvsagt ikke - og det har jeg heller ikke sagt.

Forresten skjønner jeg ikke at jeg gidder å diskutere med deg ;-)

Skrevet

"Så lenge man ikke har en formening om HVA gud er, er det uinteressant."

Du kan ikke bestemme hva andre skal synes er interessant eller ikke.

"Og mener du at hvis Gud i Bibelen finnes, så har livet mening, men hvis han ikke finnes, er livet meningsløst?"

Selvsagt ikke - og det har jeg heller ikke sagt.

Forresten skjønner jeg ikke at jeg gidder å diskutere med deg ;-)

"Du kan ikke bestemme hva andre skal synes er interessant eller ikke."

Nei, men dette sier seg selv. Hvis du ikke har noen formening om hva Gud er, synes du ikke det er interessant om han finnes eller ei. Da må du i tilfelle også synes spørsmålet om det finnes walliskumpler er interessant.

"Forresten skjønner jeg ikke at jeg gidder å diskutere med deg ;-)"

Det sier alle, men likevel fortsetter de. Det er fordi jeg er svært underholdende å diskutere med, selv om de på en måte føler at de kaster bort tid. Blir vel som å ha sex. Du gjør ikke noe nyttig, men fy faen så fett det er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...