Gå til innhold

Hvilken skritteller er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en du er godt fornøyd med? Pris? Hvor kjøpe?

Jeg hadde en billig en, men lillejenta mi bruker den som mobiltelefon nå *hehe* Skal kjøpe en bra en og holde den utenfor rekkevidde for klåfingra småunger denne gangen ;o)

Skrevet

Jeg har den omron-telleren som har fått best i test i bl.a. den lenka morsan viser til, men anbefaler den ikke. Har prøvegått og telt skritt og den teller knapt halvparten av de skrittene man faktisk tar! Jeg må i alle fall trampe skikkelig skal den telle.

Den jeg fikk da jeg begynte å abonnere på på I form derimot, den teller alt, men ikke dumpene på bussen. :o)

Skrevet

Jeg har den omron-telleren som har fått best i test i bl.a. den lenka morsan viser til, men anbefaler den ikke. Har prøvegått og telt skritt og den teller knapt halvparten av de skrittene man faktisk tar! Jeg må i alle fall trampe skikkelig skal den telle.

Den jeg fikk da jeg begynte å abonnere på på I form derimot, den teller alt, men ikke dumpene på bussen. :o)

Da kan du selge den til meg i morgen! :D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1173640961' post='3567616]

Da kan du selge den til meg i morgen! :D

Er ikke så sikker på at darlingen vil sette pris på at jeg selger julegaven fra ham, spesielt ikke siden jeg så og si bestilte den fra ham...

Skrevet

Har kjøpt en enkel en til 59,- på XXL. Den er i hvertfall veldig korrekt. Men har bare hatt den noen uker.

Skrevet

Min fra I form virker ikke som den skal:-(

Skrevet

Min fra I form virker ikke som den skal:-(

Min funka helt fint, men den falt alt for lett ned fra beltet/bukselinningen og da nullet den seg ut så derfor ønsket jeg meg en ny, men jeg er ikke fornøyd med den heller...

Skrevet

Min funka helt fint, men den falt alt for lett ned fra beltet/bukselinningen og da nullet den seg ut så derfor ønsket jeg meg en ny, men jeg er ikke fornøyd med den heller...

Ja, det stemmer. Den nullet seg fort ut. Det problemet har jeg ikke med den fra XXL. I tillegg er denne mer korrekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...