Gå til innhold

Hår - skal snart til legen

Anbefalte innlegg

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Skal snart til legen, men det er lenge siden jeg har vært der.

Hva tror dere han vil at jeg skal være barbert rundt anus, eller ikke?

Jeg er litt sånn flau over hår, men vet ikke om jeg tørr og møte opp barbert!

Er gutt, hva mener dere, er dere barbert bak?

SERIØST!!!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

8

• Åsemor

4

• Mista nikket

3

• santander

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke! (Hva er det du tror han planlegger med deg??)

hidi, the scorpion
Skrevet

Enig med GoodTimes. Du trenger ikke å barbere deg!

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Ikke! (Hva er det du tror han planlegger med deg??)

Ingenting, men jeg er bare usikker på dette, og liker egentlig ikke ha hår der.. synes det er flaut. Mest lyst til og fjerne det, men vil ikke at han skal tro jeg er heeelt korka, om han skulle tro det..

hidi, the scorpion
Skrevet

Ingenting, men jeg er bare usikker på dette, og liker egentlig ikke ha hår der.. synes det er flaut. Mest lyst til og fjerne det, men vil ikke at han skal tro jeg er heeelt korka, om han skulle tro det..

Tror leger har sett det meste av hva som kan sees! Meningene holder han for seg selv.

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Enig med GoodTimes. Du trenger ikke å barbere deg!

Tror du de fleste er ubarbert der? (ikke sarkastisk ment)

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror du de fleste er ubarbert der? (ikke sarkastisk ment)

Det aner jeg virkelig ikke. Er såpass gammel selv (43) at jeg liker menn som beholder håret både her og der...

Mista nikket
Skrevet

Hva er det du skal til legen for da? Ikke sikkert han skal se inn i baken din.

Skrevet

Tror leger har sett det meste av hva som kan sees! Meningene holder han for seg selv.

Dessuten: hår i rumpa har nesten alle mennesker og har alltid hatt det. Det er faktisk mer unaturlig å barbere seg der. Men så er det mote, da. Jeg gidder ikke ta den diskusjonen her.

Voksne leger er vant til at pasientene har hår i rumpa, de har det helt sikkert sjøl også.

Barberer du deg under armene også? Og på hodet? Det er jo lov, men som sagt, fra naturens side har vi hår.

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Hva er det du skal til legen for da? Ikke sikkert han skal se inn i baken din.

Har hatt en klump i mellomkjøttet, og er generelt øm i beina som går ut til baken der. Så det må han jo sjekke kanskje.

Mista nikket
Skrevet

Har hatt en klump i mellomkjøttet, og er generelt øm i beina som går ut til baken der. Så det må han jo sjekke kanskje.

Som de andre skriver her så gjør det ingenting med hår

hidi, the scorpion
Skrevet

Dessuten: hår i rumpa har nesten alle mennesker og har alltid hatt det. Det er faktisk mer unaturlig å barbere seg der. Men så er det mote, da. Jeg gidder ikke ta den diskusjonen her.

Voksne leger er vant til at pasientene har hår i rumpa, de har det helt sikkert sjøl også.

Barberer du deg under armene også? Og på hodet? Det er jo lov, men som sagt, fra naturens side har vi hår.

Amen!

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Han er en ung lege, ganske kjekk, men ser veldig streit ut.

Tenker at enten så hater han hår der, eller så hater han folk som fjerner hår.. Klarer ikke bestemme meg.. men at han hater en av delene har hodet mitt allerede bestemt at han gjør :(

komplisert :)

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Som de andre skriver her så gjør det ingenting med hår

Men hvor mye hår er normalt da?? lol... flørter nesten med tanken om og fly ut på internet og se på romper resten av kvelden for og få dannet meg et bildet av hvor mye er normalt!

hidi, the scorpion
Skrevet

Han er en ung lege, ganske kjekk, men ser veldig streit ut.

Tenker at enten så hater han hår der, eller så hater han folk som fjerner hår.. Klarer ikke bestemme meg.. men at han hater en av delene har hodet mitt allerede bestemt at han gjør :(

komplisert :)

Beklager, men nå måtte jeg le!

Godt skrevet ihvertfall...

Skrevet

Trodde ikke mannfolk barberte seg inni rompa...

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Beklager, men nå måtte jeg le!

Godt skrevet ihvertfall...

hehe :) greit det, overlever vel :P

hidi, the scorpion
Skrevet

hehe :) greit det, overlever vel :P

Hva om du bare stusser deg litt, det er jo en mellomting mellom å barbere deg glatt og en skog av hår....

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Trodde ikke mannfolk barberte seg inni rompa...

Jeg liker ikke ha hår der, så jeg pleier og gjøre det. Men nå har jeg altså ikke gjort det på en stund med tanke på denne legetimen!

Takk for svaret, mmm.. blir usikker jeg altså, hvis/om det er så unormalt og barbere seg der så går det kanskje greit..

Skrevet

Tror du virkelig han bryr seg?

Tenk som meg når jeg skal til gynekologen. "Det så garantert verre ut da Magda på 79 lå her og skreva i går...".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...