Gå til innhold

Faen meg underholdende kamp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare dumt at ikke Spurs dro den hjem.

Enig.

Holder du med Spurs?

Skrevet

Bare dumt at ikke Spurs dro den hjem.

Robben, fy faen for en drittsekk. Jeg ønsker Chelsea alt vondt.

Skrevet

Har de begynt å slåss?

Liker du fotball, kein?

Skrevet

Liker du fotball, kein?

Aaahh

Fotball. Jeg kan ikke regla, men.

De andre har glede av å vise meg bilder av spillere og høre at jeg ikke aner hvem det er. Jeg kan ikke navnet på en eneste spiller eller trener. Det skal visst være veldig alvorlig. Trenger jeg behandling? Jeg føler meg frisk.

Skrevet

Aaahh

Fotball. Jeg kan ikke regla, men.

De andre har glede av å vise meg bilder av spillere og høre at jeg ikke aner hvem det er. Jeg kan ikke navnet på en eneste spiller eller trener. Det skal visst være veldig alvorlig. Trenger jeg behandling? Jeg føler meg frisk.

Det er ganske merkelig hvis du ikke har hørt om Alex Ferguson, Arsene Wenger eller Martin Jol.

Men jeg regner med du har litt peil på tabeller i Norge og England, hvilke lag som gjør det bra osv?

Ta deg en tur til England og se kamp. Eller evt bare ut på byen på pub når det er storkamp. Er det en super kamp blir du garantert revet med. Kanskje kjøper du deg også en Tottenhamdrakt?

Skrevet

Det er ganske merkelig hvis du ikke har hørt om Alex Ferguson, Arsene Wenger eller Martin Jol.

Men jeg regner med du har litt peil på tabeller i Norge og England, hvilke lag som gjør det bra osv?

Ta deg en tur til England og se kamp. Eller evt bare ut på byen på pub når det er storkamp. Er det en super kamp blir du garantert revet med. Kanskje kjøper du deg også en Tottenhamdrakt?

Aner ikke hvem de er.

Det påstås at jeg må være døv og blind for ikke å få med meg noe. Men jeg må heller ha et filter, siden jeg får med meg alt mulig annet. Fotballstoff fester seg bare ikke.

Skrevet

Aner ikke hvem de er.

Det påstås at jeg må være døv og blind for ikke å få med meg noe. Men jeg må heller ha et filter, siden jeg får med meg alt mulig annet. Fotballstoff fester seg bare ikke.

Hvor var du da Norge slo Brasil 2-1 i 1998?

Skrevet

Aner ikke hvem de er.

Her kan du se hvor fett det kan være

http://youtube.com/watch?v=H6tGq8PKQe4

hidi, the scorpion
Skrevet

Tottenhamdrakt...! Man heier da selvfølgelig på Man United som jeg har gjort i over 30 år....

Skrevet

Tottenhamdrakt...! Man heier da selvfølgelig på Man United som jeg har gjort i over 30 år....

Er du fotballfanatiker?

hidi, the scorpion
Skrevet

Er du fotballfanatiker?

På min hals, ja!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg var hjemme og sto i sofaen, som da begynte å knirke faretruende...

Er sportsidiot og får med meg stort sett alt, nesten.

Skrevet

På min hals, ja!

Bra. Men ManU? Hvorfor i all verden?

hidi, the scorpion
Skrevet

Bra. Men ManU? Hvorfor i all verden?

Har du ikke hørt om George Best!?

Skrevet

Har du ikke hørt om George Best!?

Seff.

Jeg holder med Spurs pga noe mer varig enn en spiller. Draktene, klubben, tilhørighet, fans, historie.

Skrevet

Hvis det var den dagen naboen hoppa rundt i stua så det dundra i hele bygningen. Så sto jeg på kjøkkenet og helte opp kaffe mens katten fikk mat.

hidi, the scorpion
Skrevet

Seff.

Jeg holder med Spurs pga noe mer varig enn en spiller. Draktene, klubben, tilhørighet, fans, historie.

Det måtte jo begynne med noen og Liverpool holdt min bror med, så det kom ikke på tale...

Er klubbmedlem og den heldig eier av M.Uniteds gamle skjorter, og følger med på alle kampene. Liker det jeg ser!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...