Gjest sille Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Jeg er en jente som har som mål å gå ned 4-5 kilo innen fellesferien. Jeg spiser forholdsvis sunt (kun fisk og grønnsaker, lite sukker) og har de siste to ukene drevet regelmessig trening. Det jeg lurer på er om jeg trener nok (det er jo grenser for hva man får tid til!!!) Jeg jogger 30 minutter annenhver dag. Noen ganger bytter jeg ut joggeturen med en 90 minutters gåtur i raskt tempo. Kommer jeg til å bli slankere, eller må det andre tiltak til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankemus Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Du må gjerne ut 6-7 dager i uken skal det ha den beste virkningen. Det gjør jeg. Det virker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sean Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Du må gjerne ut 6-7 dager i uken skal det ha den beste virkningen. Det gjør jeg. Det virker! Trening er bare et hjelpemiddel for a forbruke mer energi enn en stapper i seg. Man kan bli slank og pen uten a trene, og feit samtidig som man trener, alt ettersom hvordan kaloriinntaket er justert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Hei, trening og sunn mat vil ikke automatisk føre til vektreduksjon. Du er nødt til å bevisst styre matinntaket på en slik måte at inntaket går under kroppens forbruk av kalorier. Først da vil kroppen ty til sine fettreserver. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.