Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens viktigste spørsmål:

Hvordan nyter du denne delikatessen?

Jeg deler den i pinner, biter av kortendene og spiser den på langs, flak for flak.

For meg er dette den eneste måten å nyte Kvikk lunsj på.

Skrevet

Jeg deler den i fire, så spiser jeg en halv kvart av gangen. Hender jeg deler den litt på langs inni munnen...

Skrevet

Knekker av pinnene og spiser den fra ende til ende.

Gjest Tacomix
Skrevet

Dette er vel et spørsmål for de som fremdeles spiser kvikk lunsj, Men deltar for det.

Når jeg spiste det så delte jeg den i først i fire og så hver bit i 2. Så spiste jeg den sakte. Ikke noe mer oppdeling på meg.

Skrevet

Jeg gjør som deg. Biter av endene, spiser av sjokoladen utenpå og tar kjeksen i flak.

Medmindre jeg har varm kaffe til, da dypper jeg "pinnene" i kaffen så sjokoladen smelter, suger av sjokoladen og spiser kjeksen tilslutt.

Skrevet

Hehe, da nyter du den skikkelig :)

Jeg deler den i fire og spiser fra enden *se for deg en kanin*

Angelica :o)
Skrevet

Stapper den fortest mulig inn i munnen så klart.

Kvikk lunjs

Gjest tooblond
Skrevet

Deler den i fire, biter av kortendene, spiser så halve pinnen på "normal" måte før jeg spiser siste halvdel på den måten du beskriver.

Skrevet

Den deles i pinner og så glefses pinnene en for en, fra den ene kortenden til den andre. :o) Enkelt og greit.

mariaflyfly
Skrevet

Den deles i pinner og så glefses pinnene en for en, fra den ene kortenden til den andre. :o) Enkelt og greit.

Jepp, sånn gjør jeg det også. Keep it simple & cut the crap, lissom. :)

Skrevet

Enig! *he he*

Skrevet

Men hvis jeg en sjelden gang skulle slumpe til å spise en Troika... Den må dissekeres grundig før den spises. :o) Først spises sjokoladen rundt, så trøffelen som egentlig ikke er noe god, så marsipanen og til slutt den friske geleen! :o)

Gjest Filifjompen
Skrevet

Jeg deler den i to på langs. To og to pinner sammen altså. Så spiser jeg ganske så fort. En liten smal ribbe blir for pinglete for meg, garvet kvikklunsjfan som jeg er.

Skrevet

Men hvis jeg en sjelden gang skulle slumpe til å spise en Troika... Den må dissekeres grundig før den spises. :o) Først spises sjokoladen rundt, så trøffelen som egentlig ikke er noe god, så marsipanen og til slutt den friske geleen! :o)

Det blir da helt feil!

Troika:

Man tar lokket av før spising. Så spises geleen, så må marsipanen fortæres (den er ikke god, så den må bare hives inn) og så den deilige trøffelen.

Skrevet

Dette er vel et spørsmål for de som fremdeles spiser kvikk lunsj, Men deltar for det.

Når jeg spiste det så delte jeg den i først i fire og så hver bit i 2. Så spiste jeg den sakte. Ikke noe mer oppdeling på meg.

Har du slutta?!

*måper*

Skrevet

Deler den i fire, noen ganger deler jeg også "pinnene" i to. (åh, nå fikk sååå lyst på sjokolade....)

Skrevet

Sånn spiser jeg også troika! Skulle egentlig gjerne hatt med bare gelèen...

Gjest Tacomix
Skrevet

Har du slutta?!

*måper*

Ja, jeg har slutta med å spise kvikklunsj men også alle andre sjokolader. Men det har blitt en sjokolade for det innimellom, men ikke mye.

Jeg har starta med å ikke tåle ting med ren melk. Sånn som sjokolade. Så derfor har jeg sluttet. Men jeg må ærlig innrømme at det er en av de beste sjokoladene, for en blir litt mett av den også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...