Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si meg enig i Peachy her.

Min kommentar: Det blir på en måte å henge ut alle andre enn keinstein under denne tråden. Synes ikke at en bør ha slike tråder selv om han er flink til å holde seg saklig osv. i en tråd.

Synes han er flink i alle tråder han viser seg.

At denne tråden kan tolkes som en uthenging av keinstein er for meg ufattelig.

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

38

• Peachy

30

• Lurveline

6

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Les skikkelig da. Uthenging av ALLE ANDRE ENN keinstein.

Skrevet

Ikke en trådhyller, en trådhylle - trådhyllen - flere trådhyller - alle trådhyllene. Sånne som man gjerne har i klesskapet til å ha klær i. *Hjelpsom*

OK, jeg er så dårlig på slike tekniske ord. Kan nesten ikke navnet på et eneste verktøy eller andre ingeniørmessige dingsebomser.

Skrevet

"Gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg selv". Hvem setter webmaster over Bibelen?

Tror ikke DOLs regelverk er basert på bibelvers.

Hvor interessant tror du det hadde vært her hvis alle skulle fulgt det verset, forutsatt at du altså vil at alle skal skrive hyllest-tråder til hverandre?

Gjest Tacomix
Skrevet

Nei, dette er ikke en uthenging av keinstein, men en uthenging av alle andre brukere på dol! Alle kan eller er like flink som keinstein i tråder.

Det er bare øye som ser. Hva en mener er bra og dårlig. Det er induviduelt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, dette er ikke en uthenging av keinstein, men en uthenging av alle andre brukere på dol! Alle kan eller er like flink som keinstein i tråder.

Var det ikke uhengig av Keinstein?

Jeg trodde han var sarkastisk ...

Jeg mener:

"... samtidig som han diskuterer saklig".

Dette er vel ingen som passer dårligere under denne beskrivelsen enn nettopp Keinstein. :)

Skrevet

Les skikkelig da. Uthenging av ALLE ANDRE ENN keinstein.

Så hvis jeg gir en hyllest til keinstein, er det det samme som å henge ut hele forumet?

Fortell meg logikken. Det blir jo det samme som å si at ved å kåre VG til Norges beste avis, så henger man ut alle norske aviser bortsett fra VG.

Skrevet

Tror ikke DOLs regelverk er basert på bibelvers.

Hvor interessant tror du det hadde vært her hvis alle skulle fulgt det verset, forutsatt at du altså vil at alle skal skrive hyllest-tråder til hverandre?

Drit nå i det.

Men poenget er at det ikke var ment som en latterliggjøring av keinstein. Noen mener tydeligvis at jeg henger ut samtlige brukere med den tråden.

Skrevet

Selvsagt er det individuelt. Men jeg klarer fortsatt ikke å se hvorfor jeg henger ut alle dolere med denne tråden.

Skrevet

Så hvis jeg gir en hyllest til keinstein, er det det samme som å henge ut hele forumet?

Fortell meg logikken. Det blir jo det samme som å si at ved å kåre VG til Norges beste avis, så henger man ut alle norske aviser bortsett fra VG.

Nei, men di andre blir nest best, tredjer best osv.

Skrevet

Jeg mener:

Dette er vel ingen som passer dårligere under denne beskrivelsen enn nettopp Keinstein. :)

Ingen er vel sarkastisk når de skryter av seg selv.

Skrevet

Nei, men di andre blir nest best, tredjer best osv.

Neinei, hold nå fokus på hyllesten av keinstein. Unner man ikke andre suksess, trenger man ikke ha det selv heller.

Denne tråden er i ferd med å spore av.

Skrevet

Nå minner du meg om han som kverulerte mot at vi erklærte bibliotekene for rasismefri sone - for ham betydde det nemlig at rasisme var tillatt utenfor biblioteket...

Så jeg kan ikke rose noen her inne fordi jeg da i samme slengen mener at alle andre gjør en drittjobb? Du ser at det blir helt feil, sant?

Skrevet

Drit nå i det.

Men poenget er at det ikke var ment som en latterliggjøring av keinstein. Noen mener tydeligvis at jeg henger ut samtlige brukere med den tråden.

Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages.

Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tenkte også den tanken.

Men i så fall har han jobba litt med skrivestilen.

Skrevet

Jeg mener:

Det var IKKE sarkastisk.

Jeg tror kanskje ikke du helt har forstått/fått taket på/oppdaget denne debattanten. En fantastisk fyr og en mann som fortjener en hyllest.

Skrevet

"Ingen er vel sarkastisk når de skryter av seg selv."

HVA!? Tror du JEG er keinstein?

Gjest Tacomix
Skrevet

Selvsagt er det individuelt. Men jeg klarer fortsatt ikke å se hvorfor jeg henger ut alle dolere med denne tråden.

Forstår

at

du

ikke

ser

det!

Men

det

er

ikke

bra

å

gjøre

slik

selv

om

du

mener

det

positivt.

Gjest Tacomix
Skrevet

Forstår

at

du

ikke

ser

det!

Men

det

er

ikke

bra

å

gjøre

slik

selv

om

du

mener

det

positivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...