Gå til innhold

Skal dette bli et se&hør forum?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå synes jeg folk bør roe seg ned noen hakk!

Blir faktisk helt flau av å lese trådene her nå!

Gjest godt vi har dol.. :)
Skrevet

Hi hi...ja er det ikke det da? Jeg hørte ikke selve programmet med avsløringen, men hørte den sensurerte versjonen på radioen nå nettopp, ble jo så klart sååå nysgjerrig og tenkte at da går jeg inn på DOL og sjekker om noen har laga innlegg om det der... og ganske riktig :) Så fikk jeg stillt nysgjerrigheten min i allefall :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du burde ikke være flau over at Auli-temaet tas opp her. Sånt blir det alltid spurt om.

Men det er all grunn til å være flau over at norges største avis linker til programmet og driter i sensuren i en time eller noe sånt, for at hele Norge skal få vite hvem det er snakk om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...