Gå til innhold

Gjettekonkurranse

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173726908' post='3569277]

Mulig han har privatklinikk.

"Alt i ett"

GU samtidig som man får psykoterapi! Herregud, hvorfor har ingen tenkt på dette før. (Hehe, eller det er vel faktisk noen som har. Det var slik vi fikk vibrator :))

Og tenk så fin hjemmeside man ville hatt!

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

42

• santander

10

• Piraye

7

• morsan

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

LOL

Vil tro vi i alle fall har _utelukket_ noen yrkes her. Alle de nevnte, that is.

Angelica :o)
Skrevet

LOL

Vil tro vi i alle fall har _utelukket_ noen yrkes her. Alle de nevnte, that is.

Vi glemte kanskje doler! ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

GU samtidig som man får psykoterapi! Herregud, hvorfor har ingen tenkt på dette før. (Hehe, eller det er vel faktisk noen som har. Det var slik vi fikk vibrator :))

Og tenk det da, GU samtidig som man får en ferdig utviklet hjemmeside før man går hjem! Noe å satse på for mange. :-)

Skrevet

*LOL*

Tenk så masse tid man sparer!

Skrevet

Og tenk det da, GU samtidig som man får en ferdig utviklet hjemmeside før man går hjem! Noe å satse på for mange. :-)

Åh dæven!

Det er jo nesten som man må ta patent på dette!

Skrevet

LOL!!!!!

Hjemmeside for spesielt interesserte ;) Kan jo tjene penger på slike sider.

Så dermed er han også økonomisk rådgiver.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173728109' post='3569350]

Åh dæven!

Du får inkludere det i trusesalget ditt. Et samarbeid mellom deg og santander må bli det neste.

Skrevet

LOL!!!!!

Hjemmeside for spesielt interesserte ;) Kan jo tjene penger på slike sider.

Så dermed er han også økonomisk rådgiver.

*LE*

Og på fritden kan han ta GU og psykologtimer gjennom nettet til sjenerte kunder!

Med dagens teknologi må bare dette bli en suksess!

Skrevet

Du får inkludere det i trusesalget ditt. Et samarbeid mellom deg og santander må bli det neste.

Genialt, Ulvinnen!

Blir rike hele gjengen, nå! :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173728422' post='3569366]

Genialt, Ulvinnen!

Blir rike hele gjengen, nå! :D

Ja, ikke sant!

Om du i tillegg signerer trusene med "streker på veggen" sine dolpenner (spesielt den ildrøde) så må det bli komplett!

Skrevet

Ja, ikke sant!

Om du i tillegg signerer trusene med "streker på veggen" sine dolpenner (spesielt den ildrøde) så må det bli komplett!

*LOL*

Jeg ser det hele for meg!

Kunne jo kanskje ha solgt noen geleoppskrifter i samme slengen! ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg tar webdesign ved HIST nå, nå vet jeg hva jeg skal satse på ved neste korsvei. Problemet blir å bestemme meg for gynekologi eller psykologi...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173728663' post='3569373]

*LOL*

Jeg ser det hele for meg!

Kunne jo kanskje ha solgt noen geleoppskrifter i samme slengen! ;)

Spritgele, here we come!

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173728109' post='3569350]

Åh dæven!

Hvorfor kom svaret jeg skrev til deg under mitt eget innlegg, tro? Må være noe med designet til DOL, ja. ;-)

Skrevet

Jeg tar webdesign ved HIST nå, nå vet jeg hva jeg skal satse på ved neste korsvei. Problemet blir å bestemme meg for gynekologi eller psykologi...

Hva med å ta fordypning i ene faget og så kan du lese det andre faget på senga som hobby?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Gå for psykologi du. Da får du taket på mannfolka samtidig. Husk at alle som har studert psykologi kan høre om andre snakker sant.

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173728772' post='3569379]

Hva med å ta fordypning i ene faget og så kan du lese det andre faget på senga som hobby?

:-D

God ide!

Skrevet

Hvorfor kom svaret jeg skrev til deg under mitt eget innlegg, tro? Må være noe med designet til DOL, ja. ;-)

Ha ha ha..

Ja, dette brukergrensesnittet er helt elendig! *Le*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det trengs nok en gynekolog for å få rettet det opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...