Gå til innhold

Gjettekonkurranse

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina
Skrevet

Takk, men du ga meg link til feil hyllingstråd.

Det gjør ikke noe, jeg fant hyttetråden nå.

Ja, jeg gjorde visst det. Beklager

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

42

• santander

10

• Piraye

7

• morsan

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg gjorde visst det. Beklager

Tanken var god :-)

Skrevet

Jeg hadde regnet med at både denne tråden og hyllesttråden til keinstein skulle blitt slettet.

Tråder om enkeltdolere bruker å bli fjernet.

Nå finner jeg ikke igjen den hyllesttråden, er den borte?

Det kan jo være at webmaster ikke har fått med seg innholdet her, siden tittelen er så nøytral.

Der kan du se hvor elendig et forum dol er! Du finner ikke engang igjen tråden fra i går.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Der kan du se hvor elendig et forum dol er! Du finner ikke engang igjen tråden fra i går.

;-)

Det er derfor det er så godt å ha hjelpsomme dolere!

Skrevet

zakkoo, creature og santander?

Mens h*n enda var Creature, sånn for noen dager siden :P, mener jeg det kom en innrømmelse. Men ikke såvidt jeg vet om nicket Santander. Nå prøver jeg riktignok å unngå denne karen så..

Men man trenger jo ikke være romforsker for å skjønne sammenhengen, reaksjonene og skrivemønsteret er likt. Og når et "spamnick" forsvinner så starter et annet som er så likt i reaksjon og skrivemønster..

Unngår du meg, går du glipp av mye moro. Jeg står for 80% av all underholdninga på forumet.

Skrevet

3 av linkene er blitt slettet.

Dette er en alsidig herremann.

Men i en alder av ca fjortis har han rukket å komme innom en del yrker.

Jeg vil tro at reel arbeidssituasjon er heltidsdoler.

Hilsen

Hvilke linker har blitt sletta, sier du?

Jeg har litt kompetanse her og der. Ingen grad, riktignok, bortsett fra et fullført sommerkurs i webdesign 3 år på rad. Men jeg vil tørre å påstå at jeg kan veldig mye om psykologi og gynekologi i tillegg, kanskje vel så mye som utdannede psykologer og gynekologer.

Så jeg har nettopp startet ny bedrift nå. Eller skal starte. Må bare spille litt nettpoker og opparbeide meg litt startkapital først.

Gjest blame
Skrevet

Unngår du meg, går du glipp av mye moro. Jeg står for 80% av all underholdninga på forumet.

Underholdning, spam..

You say tomato, I say tomatho.

Skrevet

Underholdning, spam..

You say tomato, I say tomatho.

Nei. Spam er gjentatte postinger av samme innlegg, bumping (hvilket er umulig på dol) og innholdsløse innlegg.

Skrevet

Du står riktignok for ca 80% på forumet, men det er det resterende 20% som er underholdning. Innlegg som karakteriseres som underholdende har -innhold-.

Skrevet

Du står riktignok for ca 80% på forumet, men det er det resterende 20% som er underholdning. Innlegg som karakteriseres som underholdende har -innhold-.

Hehe, du viser gang på gang at det er santander som underholder deg. Det er mine tråder som skaper engasjement og liv på forumet, med alle konflikter, tvister, trollanklager, gåsehud, jubelbrøl, forbrødring, informasjonsutveksling og raseri det fører med seg.

Skrevet

Hehe, du viser gang på gang at det er santander som underholder deg. Det er mine tråder som skaper engasjement og liv på forumet, med alle konflikter, tvister, trollanklager, gåsehud, jubelbrøl, forbrødring, informasjonsutveksling og raseri det fører med seg.

Jeg??? om du sier irritasjon og følelse av leihet til hele forumet, så er du på riktig spor..pga santander+alle personlighetene hans.

Skrevet

Jeg??? om du sier irritasjon og følelse av leihet til hele forumet, så er du på riktig spor..pga santander+alle personlighetene hans.

Aner ikke hva du snakker om, men at folk føler seg lei, tror jeg ikke noe på. Dol er livet for de fleste her, og det ser ut til at folk trives stort.

Skrevet

Aner ikke hva du snakker om, men at folk føler seg lei, tror jeg ikke noe på. Dol er livet for de fleste her, og det ser ut til at folk trives stort.

Du forteller hvordan du opplever dine innlegg, jeg forteller hvordan jeg opplever de. Og dermed stopper jeg diskusjonen med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...