Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I beste nestekjærlighets- og anti-jantelovsånd, hvem vil du gi en hyllest?

Det er jo så populært for tiden.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• NeaNoor

5

• ShitDiddelyDo

4

• double

3

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da vil jeg hylle min svigermor.

Hun er et fantastisk godt menneske, og virkelig en humørspreder.

Vi kunne ikke ha fått ei bedre bestemor til ungene våre.

Og vi må ikke glemme svigerfar. En stor hyllest til han også :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vil hylle streker på veggen, for hans helt geniale nye prosjekt: dolpennen!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vil hylle meg selv, for den joggeturen jeg nettopp har tatt - den første siden i fjor vår, og i en periode hvor trening har stått særdeles lavt i kurs i lang tid.

Nå skal det bli andre boller!

Skrevet

Samboeren min, rett og slett.

Fordi han støtter meg. Fordi han er snill, god og kjekk. Fordi han kan krangle uten å bli usaklig. Fordi han elsker meg, til tross for at jeg ikke er den enkleste å leve sammen med.

Angelica :o)
Skrevet

Fordi han støtter meg. Fordi han er snill, god og kjekk. Fordi han kan krangle uten å bli usaklig. Fordi han elsker meg, til tross for at jeg ikke er den enkleste å leve sammen med.

Det var et veldig fint innlegg. :)

Skrevet

Meg selv ;)

Jeg vil hylle det solidariske mennesket!

Skrevet

Kjæresten min, fordi han har den vidunderlige egenskapen å innrømme feil og å be om unnskyldning, og ikke minst for hans enorme tålmodighet og forståelse med en jente som ikke er skrudd helt riktig sammen noen steder.

Skrevet

Tusen takk. :-)

Kanskje litt klisjéfylt, men er nå slik jeg føler det. 95% av tiden i allefall. ;-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173730298' post='3569432]

Det var et veldig fint innlegg. :)

Kanskje litt klisjéfylt, men er nå slik jeg føler det. 95% av tiden i allefall. ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg syns ikke det var klisje'fyllt. Hadde det ikke vært for at jeg alt hyller "streker på veggen", så ville jeg skrevet at jeg også hyller samboeren til NeaNoor :-)

Skrevet

Jeg syns ikke det var klisje'fyllt. Hadde det ikke vært for at jeg alt hyller "streker på veggen", så ville jeg skrevet at jeg også hyller samboeren til NeaNoor :-)

Ååå, dere er så koselige. :-)

Men ja, jeg er heldig. Jeg har sagt til ham flere ganger at jeg hadde ikke holdt ut med meg om jeg var ham. Heldigvis føler han det annerledes.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ååå, dere er så koselige. :-)

Men ja, jeg er heldig. Jeg har sagt til ham flere ganger at jeg hadde ikke holdt ut med meg om jeg var ham. Heldigvis føler han det annerledes.

Han er nok en skikkelig going :-)

Bare pass på at du ikke reduserer deg selv. Tenk på at han må se noe helt spesielt i deg, og da er det der :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg vil hylle meg selv, for den joggeturen jeg nettopp har tatt - den første siden i fjor vår, og i en periode hvor trening har stått særdeles lavt i kurs i lang tid.

Nå skal det bli andre boller!

Det skal du ha! :-D

Skulle ønsket jeg kunne skryte av det samme... Nå er det jo en del annet å heve hodet over for mitt vedkommende da, trøster meg med det. Tross alt.

Skrevet

Han er nok en skikkelig going :-)

Bare pass på at du ikke reduserer deg selv. Tenk på at han må se noe helt spesielt i deg, og da er det der :-)

Joda, har tenkt en del på det.

Jeg vet hva jeg har, og er ikke slem med ham på noen måte. Men jeg har vært mye syk, og det har vært tårer og fortvilelse på høyt nivå, noe som selvsagt har preget oss begge. Men han har aldri klaget, aldri klandret, bare støttet. Og det er _det_ jeg setter så umåtelig stor pris på.

Men tusen takk for godt råd. Lover å ta det med meg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...