Gå til innhold

Mshop

Anbefalte innlegg

Gjest Siv Anita
Skrevet

Må bare advare folk fra å bestille noe fra denne nettbutikken. Makan til useriøs butikk skal du lete lenge etter.

Kundeservice kun gjennom mail!! Og du får kun svar på det de ønsker å svare på. Jeg spør om nr, men det får jeg ikke svar på, De ønsker kun kontakt gjennom mail. Dårlig kundeservice, fikk telefon som ikke fungerte og det tok meg over ett halvt år og få (nesten alle) pengene tilbake. Dette skjedde først når jeg truet med å gå videre med saken.

Men at mshop er billig, det skal de ha!

Skrevet

cdon.com er også over sin glanstid. De hviler på sine laurbær. Prøver å finne ut hvordan de kan tjene mest mulig og gi minst mulig tilbake. Man blir ikke rik av å være engel.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har inntrykk av at flere og flere nettbutikker går over til kundeservice bare på mail, for å holde administrasjonskostnadene så lave som mulig. Akkurat det er jo positivt for brukerne.

Om du i tillegg får dårlig service på mail, -det- blir noe annet.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at flere og flere nettbutikker går over til kundeservice bare på mail, for å holde administrasjonskostnadene så lave som mulig. Akkurat det er jo positivt for brukerne.

Om du i tillegg får dårlig service på mail, -det- blir noe annet.

Kundeservice kun via mail er jo faktisk ikke lovlig i Norge.

De plikter å oppgi ett telefonnummer.

Caloni Makaroni
Skrevet

Kundeservice kun via mail er jo faktisk ikke lovlig i Norge.

De plikter å oppgi ett telefonnummer.

Da er det mange som må saksøkes ;)

Mobilselskapet noextras.no spesifiserer at for å holde kostnadene nede svarer de ikke på henvendelser per telefon.

Skrevet

Da er det mange som må saksøkes ;)

Mobilselskapet noextras.no spesifiserer at for å holde kostnadene nede svarer de ikke på henvendelser per telefon.

Da må vi forbrukere være flittigere med å melde de til forbrukerombundet!

Sånnt duger ikke!

Man SKAL ha mulighet å nå de via tlf!

Caloni Makaroni
Skrevet

Da må vi forbrukere være flittigere med å melde de til forbrukerombundet!

Sånnt duger ikke!

Man SKAL ha mulighet å nå de via tlf!

Tja..selv synes jeg det er greit med mail, så jeg bryr meg ikke noe om det.

Gjest Siv Anita
Skrevet

Tja..selv synes jeg det er greit med mail, så jeg bryr meg ikke noe om det.

Det er greit med mail hvis du får svar på det du spør om. Men det er slik at på mail er det lettere å ignonere spørsmål. pr telefon kan du gjenta spørsmålet på en annen måte, og "kreve" svar.

Min erfaring er at kundeservice kun over mail ikke er det beste. Men mail er ra i tillegg til telefon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...