Gjest Siv Anita Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Må bare advare folk fra å bestille noe fra denne nettbutikken. Makan til useriøs butikk skal du lete lenge etter. Kundeservice kun gjennom mail!! Og du får kun svar på det de ønsker å svare på. Jeg spør om nr, men det får jeg ikke svar på, De ønsker kun kontakt gjennom mail. Dårlig kundeservice, fikk telefon som ikke fungerte og det tok meg over ett halvt år og få (nesten alle) pengene tilbake. Dette skjedde først når jeg truet med å gå videre med saken. Men at mshop er billig, det skal de ha! 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 cdon.com er også over sin glanstid. De hviler på sine laurbær. Prøver å finne ut hvordan de kan tjene mest mulig og gi minst mulig tilbake. Man blir ikke rik av å være engel. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har inntrykk av at flere og flere nettbutikker går over til kundeservice bare på mail, for å holde administrasjonskostnadene så lave som mulig. Akkurat det er jo positivt for brukerne. Om du i tillegg får dårlig service på mail, -det- blir noe annet. 0 Siter
Excelsion Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har inntrykk av at flere og flere nettbutikker går over til kundeservice bare på mail, for å holde administrasjonskostnadene så lave som mulig. Akkurat det er jo positivt for brukerne. Om du i tillegg får dårlig service på mail, -det- blir noe annet. Kundeservice kun via mail er jo faktisk ikke lovlig i Norge. De plikter å oppgi ett telefonnummer. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Kundeservice kun via mail er jo faktisk ikke lovlig i Norge. De plikter å oppgi ett telefonnummer. Da er det mange som må saksøkes Mobilselskapet noextras.no spesifiserer at for å holde kostnadene nede svarer de ikke på henvendelser per telefon. 0 Siter
Excelsion Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Da er det mange som må saksøkes Mobilselskapet noextras.no spesifiserer at for å holde kostnadene nede svarer de ikke på henvendelser per telefon. Da må vi forbrukere være flittigere med å melde de til forbrukerombundet! Sånnt duger ikke! Man SKAL ha mulighet å nå de via tlf! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Da må vi forbrukere være flittigere med å melde de til forbrukerombundet! Sånnt duger ikke! Man SKAL ha mulighet å nå de via tlf! Tja..selv synes jeg det er greit med mail, så jeg bryr meg ikke noe om det. 0 Siter
Gjest Siv Anita Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Tja..selv synes jeg det er greit med mail, så jeg bryr meg ikke noe om det. Det er greit med mail hvis du får svar på det du spør om. Men det er slik at på mail er det lettere å ignonere spørsmål. pr telefon kan du gjenta spørsmålet på en annen måte, og "kreve" svar. Min erfaring er at kundeservice kun over mail ikke er det beste. Men mail er ra i tillegg til telefon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.