Gå til innhold

Proactive Solution, fra TV Shop

Anbefalte innlegg

Gjest Kelly Clarkson
Skrevet

Tja, hvor fantastisk kan et hudpleiemiddel kun sett på TV Shop være? De vet å markedsføre produktene med kjendiser, men har noen her inne prøvd Proactive?

Gjest miiiiaiaiai
Skrevet

stemora mi var dødsfornøyd med pro active

ikke prøvd det selv

Gjest flautlitt
Skrevet

Jeg har refining lotion fra Pro Active, og jeg er veldig fornøyd.

Det er samme virkestoffet som finnes i Basiron, men dette er mye bedre! Jeg bruker dette daglig i dagene før menstruasjon og merker kjempeforskjell.

Den eneste ulempen er at den bleker håndkler.

Chance1365380587
Skrevet

Min datter på 17 år har hatt masse problemer med huden i flere år. Jeg har betalt dyre hudpleietimer, rådyre hudpleieprodukter, fått resept på piller hos legen, prøvd stort sett alt. Hun begynte med Proactive og etter ca to-tre måneder ble hun myyyye bedre! Nå har jeg bestilt to ganger til etter det, og hun er kjempefornøyd. Trodde aldri jeg skulle si noe sånt om et tv-shop produkt ;-)

Skrevet

Jeg har refining lotion fra Pro Active, og jeg er veldig fornøyd.

Det er samme virkestoffet som finnes i Basiron, men dette er mye bedre! Jeg bruker dette daglig i dagene før menstruasjon og merker kjempeforskjell.

Den eneste ulempen er at den bleker håndkler.

Interessant opplysning at det inneholder samme virkestoff som Basiron, da er det sannsynligvis ikke bare tull!

Kanskje man for første gang skulle vurdere et Tv-shop produkt?

Skrevet

Min datter på 17 år har hatt masse problemer med huden i flere år. Jeg har betalt dyre hudpleietimer, rådyre hudpleieprodukter, fått resept på piller hos legen, prøvd stort sett alt. Hun begynte med Proactive og etter ca to-tre måneder ble hun myyyye bedre! Nå har jeg bestilt to ganger til etter det, og hun er kjempefornøyd. Trodde aldri jeg skulle si noe sånt om et tv-shop produkt ;-)

Hvordan er produktet mot sensitiv hud?

Gjest flautlitt
Skrevet

Interessant opplysning at det inneholder samme virkestoff som Basiron, da er det sannsynligvis ikke bare tull!

Kanskje man for første gang skulle vurdere et Tv-shop produkt?

Basiron har 5% Benzoylperoksid, mens ProActiv bare har 2,5 %. Merkelig nok så er sistnevnte bedre, i hvert fall for meg.

Jeg kjøpte min på ebay, det var billigere enn TvShop. Har også lest at ansiktsvasken kombinert med lotionen blir altfor sterkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...