Gå til innhold

P-piller

Gjest ung og distre..

Anbefalte innlegg

Gjest ung og distre..
Skrevet

Mulig feil forum, men har registrert at det er mest folk her.

Jeg går på p-pillen loette. Pleier vanligvis å ta den når jeg våkner, men i dag er jeg usikker på om jeg har tatt den eller ikke. Jeg var så sløv at jeg ikke markerte startdatoen.

Jeg tok derfor en pille i kveld. Aner ikke om jeg nå har tatt en for mye eller om jeg bare tok igjen den som jeg tror jeg glemte i morges. Det har i hvert fall ikke gått mer enn 36 timer mellom to piller, så da har det vel ingenting å si?

Gjør det noe om jeg har tatt en ekstra?

Skrevet

Du vil jo komme i manko på slutten av brettet da... Det går sikkert bra om du roter sånn en gang, men om du gjør det flere ganger på hvert brett eller på flere brett etter hverandre så trenger du ikke bli overrasket om du blir gravid...

Gjest ung og distre..
Skrevet

Du vil jo komme i manko på slutten av brettet da... Det går sikkert bra om du roter sånn en gang, men om du gjør det flere ganger på hvert brett eller på flere brett etter hverandre så trenger du ikke bli overrasket om du blir gravid...

Hmm. Manko. Det blir vel eventuelt slik at jeg får mensen en dag tidligere enn vanlig i så fall?

Men jeg surrer vanligvis ikke, det er første gang på 4 år med p-piller at jeg har glemt en eller ikke husket om jeg har tatt den:) Er da bittelitt ansvarlig:)

Unasett, takk for svar!

Skrevet

Hmm. Manko. Det blir vel eventuelt slik at jeg får mensen en dag tidligere enn vanlig i så fall?

Men jeg surrer vanligvis ikke, det er første gang på 4 år med p-piller at jeg har glemt en eller ikke husket om jeg har tatt den:) Er da bittelitt ansvarlig:)

Unasett, takk for svar!

Mja.... Men det blir et døgn for lite med pille da, det blir evt. 27 døgn med piller hvis du har tatt to på samme døgn, istedetfor 28 døgn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...