Gå til innhold

Hvilke smykker bruker du til daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker kun giftering i glatt gull.

Ingen smykker, ikke engang armbåndsur.

Av og til bruker jeg halsesmykke, men det er sjeldent.

Skrevet

Har alltid øredobber, men bare noen veldig små til hverdags. Mer dingeldangel til fest :-)

Også er ringen min alltid på fingeren.

Skrevet

Jeg bruker et diamantsmykke som jeg fikk av min mann (*stolt*), gifteringen og en ring på andre hånd. Øredobber kan jeg bare bruke en dag av gangen - jeg reagerer så fort på slikt. Klokken på mobiltelefonen har for lengst erstattet armbåndsuret.

Gjest donna elvira
Skrevet

Jeg har en hverdagstiara som jeg ofte bruker.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har alltid øredobber, klokke og et kjede på meg.

mariaflyfly
Skrevet

En klassisk diamantring som jeg fikk av min gamle grandtante til konfirmasjonen

En ring med to store safirer og fire diamanter, arvegods etter mormor (jeg kjøpte den for morfar, som gave til deres gullbryllup)

Enkle diamantøredobber, også arvegods etter mormor

Et gullarmbånd, arvegods etter min mor

Et gullkjede med et hjerteanheng, fikk det av lillebroren min til 18-års dagen.

Skrevet

Til daglig bruker jeg perleøredobber, giftering på høyre ringfinger, en alliansering og en diamantring til foran allianseringen på venstre ringfinger, et kjede i hvitt gull med en diamant (maken til ringen), armbåndsur og et gullarmbånd (enkel lenke).

(Huff, dette virka mye - men alt er ganske diskret, da.)

Skrevet

Et par små gulløredobber, akkurat nå et sett med små hjerter som jeg kjøpte for penger jeg fikk av kjæresten. :o)

To ringer, den ene er en gullring jeg kjøpte etter konfirmasjonen for pengene jeg fikk fra min mormor som ville jeg skulle kjøpe noe selv som jeg kunne ha til minne om henne og så forlovelsesringen da.

Armbåndsur, hvis det kan regnes som smykket.

Et enkelt kjede med et anheng i gull (med et motiv som betyr noe for oss begge to), dette fikk jeg av kjæresten min da han kom hjem fra sjøen da vi hadde vært sammen i 5 mnd, jeg har brukt det så og si hver eneste dag siden. :o)

Skrevet

Jeg har en hverdagstiara som jeg ofte bruker.

*hi hi* :-)

Skrevet

Null og niks. Vi er gift, men har ikke ringer. Det er ikke noe problem.

Jeg har armbåndsur i stål, men den regner jeg ikke som smykke.

Ja, jeg er kjønnsløs og kjedelig.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har et smykke rundt halsen som jeg har hatt på siden jeg var 16 (utenom på trening, for da har vi ikke lov å ha på noe sånt). Det er i sølv. Så har jeg to armbånd på høyrearmen, de også i sølv, som jeg har hatt på i en årrekke. Føler meg helt "naken" uten, spesielt uten smykket rundt halsen. Merker at jeg noen ganger står og fikler litt med det, og om det da er borte når jeg tar armen opp, så blir alt helt feil ;)

Ringer klarer jeg ikke gå med. Klaustrofobien lenge leve ;)

Skrevet

et sølvkors, med en liten diamant i midten, om halsen.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bruker alltid giftering og øredobber, som oftest også et halskjede. Ofte også en ekstra ring eller et armbånd.

Noen ganger helt små diamanter eller gull, andre ganger mer moderne dingeldangel som passer antrekket.

Gjest buzzzzi
Skrevet

Jeg føler meg naken uten øredobber og smykke...

Liker best litt røffe ting...

"Damete" ting blir for fint for meg...

Skrevet

Faktisk ingenting. Pussig nok, for som barnebarn av en gullsmed har jeg masse smykker, ringer o.l.

Men bruker det bare om jeg skal pynte meg. Føler meg rett og slett ikke så vel med slikt på.

Skrevet

Giftering og skolering. Noen ganger et halssmykke. Armbåndsur.

Skrevet

5ringer på fingrene, eller bare øre og hals smykker til fest. Ingen piersinger ;)

streker paa veggen..!
Skrevet

Smykker meg med et smil på lur! :)

Skrevet

Jeg bruker ikke noe til vanlig og sjelden til fest også, jeg får litt noia av det og syns jeg ser rar ut. Vi bruker heller ikke gifteringer noen av oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...