Ugga Bugga Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Skal vi se. Øredobber (forholdsvis små og diskrete), halskjede (også ganske tynt og diskret) og armbåndsur er som regel på. Liker ikke å gå med ringer på fingrene. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Øredobber, ofte perler, hvite eller "sølvperler". Hvitt gull ring. Får desverre ikke på meg gifteringen... Smykke, nå for tiden en sølvkjetting. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har piercing mellom haka og underleppa, så der har jeg en kule med stein. Og så har jeg to hull i hvert øre, der har jeg små ringer. Nå høres det ut som jeg ser mer ut som en pøbel enn jeg gjør Ellers bruker jeg ringer i perioder. Favorittsmykket mitt er et sort kjede i lær med en "stein" som er laget av en lokal kunstner der jeg kommer fra. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har alltid på meg giftering og klokke. Noen ganger øredobber og smykke. 0 Siter
Gjest guttelus Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 To diamant ringer + gifteringene til mine foreldre. Massivt stivt gullarmbånd etter min mor, og en Tissot touch klokke i stål. Alltid perler i ørene, og alltid noe rundt halsen. Det kan være alt fra a-å, bare ikke sølv smykker, da får jeg utslett tvert. 0 Siter
Gjest hallow ;o/ Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg bruker min giftering og allianseringen jeg fikk til vår 10 års bryllupsdag daglig. Bruker sjelden klokke heretter. Noen ganger bruker jeg øredobber. Jeg har altfor mye smykker som ikke er i bruk... 0 Siter
Piraye Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Små øredobber og nesedobb, sånn for å holde hullene åpne, og en halsesmykke. 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 jeg bruker ringer, øredobber og kjeder.. 0 Siter
EllaJo Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Nå om dagen ingen ting. Bruker til vanlig øredobber, smykke som jeg har fått av samboeren, og ei gullenke på hånda 0 Siter
muriel Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Har et par øreringer som henger der året rundt. Byttes ut med bunadstæsj på 17. mai. Punktum. 0 Siter
dolores83 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Forlovelsesring, alliansering og et kjede med et lite diamantanheng, fått av kjæresten alt sammen, + et par helt enkle små sølvringer i ørene. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Har diamantøredobber som sitter i lange tider av gangen, og bytter de kanskje ut i ny og ne men da med et annet par. Kjærlighetsringen tas aldri av. Ei heller to diamantringer fra gubben, og en søt sommerfuglring jeg fikk av ene barnet mitt til jul. Et armbånd er på alltid, det er i tvinnet sølv og det fikk jeg av mitt andre barn til jul. Klokka mi tas kun av i dusjen. Halssmykket mitt, et kors med elleve diamanter tas aldri av. Blir så glad i smykkene mine og de har så stor sentimental verdi for meg at jeg nødig tar dem av 0 Siter
cathlin Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ingen smykker, ingen tattooveringer, ingen piercinger. 100% naturlig 0 Siter
tonie Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ingen smykker, øredobber eller noe som helst. Sånt bruker jeg stor sett bare når jeg skal ut på byen eller på fest, og alt må av igjen før jeg legger meg, ellers får jeg ikke sove:-) 0 Siter
Speak Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 En ring på hver hånd. Enkelt smykke med anheng av diamant + diamantøredobber. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.