Gå til innhold

Hvilke smykker bruker du til daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi se.

Øredobber (forholdsvis små og diskrete), halskjede (også ganske tynt og diskret) og armbåndsur er som regel på.

Liker ikke å gå med ringer på fingrene.

Skrevet

Øredobber, ofte perler, hvite eller "sølvperler".

Hvitt gull ring. Får desverre ikke på meg gifteringen...

Smykke, nå for tiden en sølvkjetting.

Gjest blame
Skrevet

Jeg har piercing mellom haka og underleppa, så der har jeg en kule med stein. Og så har jeg to hull i hvert øre, der har jeg små ringer. Nå høres det ut som jeg ser mer ut som en pøbel enn jeg gjør :)

Ellers bruker jeg ringer i perioder. Favorittsmykket mitt er et sort kjede i lær med en "stein" som er laget av en lokal kunstner der jeg kommer fra.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har alltid på meg giftering og klokke. Noen ganger øredobber og smykke.

Gjest guttelus
Skrevet

To diamant ringer + gifteringene til mine foreldre. Massivt stivt gullarmbånd etter min mor, og en Tissot touch klokke i stål.

Alltid perler i ørene, og alltid noe rundt halsen. Det kan være alt fra a-å, bare ikke sølv smykker, da får jeg utslett tvert.

Gjest hallow ;o/
Skrevet

Jeg bruker min giftering og allianseringen jeg fikk til vår 10 års bryllupsdag daglig. Bruker sjelden klokke heretter. Noen ganger bruker jeg øredobber. Jeg har altfor mye smykker som ikke er i bruk...

Skrevet

Små øredobber og nesedobb, sånn for å holde hullene åpne, og en halsesmykke.

Skrevet

Nå om dagen ingen ting. Bruker til vanlig øredobber, smykke som jeg har fått av samboeren, og ei gullenke på hånda

Skrevet

Har et par øreringer som henger der året rundt. Byttes ut med bunadstæsj på 17. mai.

Punktum.

Skrevet

Forlovelsesring, alliansering og et kjede med et lite diamantanheng, fått av kjæresten alt sammen, + et par helt enkle små sølvringer i ørene.

Gjest Pontiac
Skrevet

Har diamantøredobber som sitter i lange tider av gangen, og bytter de kanskje ut i ny og ne men da med et annet par.

Kjærlighetsringen tas aldri av. Ei heller to diamantringer fra gubben, og en søt sommerfuglring jeg fikk av ene barnet mitt til jul.

Et armbånd er på alltid, det er i tvinnet sølv og det fikk jeg av mitt andre barn til jul.

Klokka mi tas kun av i dusjen.

Halssmykket mitt, et kors med elleve diamanter tas aldri av.

Blir så glad i smykkene mine og de har så stor sentimental verdi for meg at jeg nødig tar dem av :)

Skrevet

Ingen smykker, ingen tattooveringer, ingen piercinger.

100% naturlig

Skrevet

Ingen smykker, øredobber eller noe som helst. Sånt bruker jeg stor sett bare når jeg skal ut på byen eller på fest, og alt må av igjen før jeg legger meg, ellers får jeg ikke sove:-)

Skrevet

En ring på hver hånd. Enkelt smykke med anheng av diamant + diamantøredobber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...