Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Idag hadde jeg tenkt til å ha paella til middag. Har kjøpt en slik pose som lå i frysedisken. Men kjøpte ikke saus for jeg vet ikke hva som er godt til det. Håper noen har en anbefalling. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har spist paella mange ganger, og har aldri hatt saus til. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har spist paella mange ganger, og har aldri hatt saus til. Takk for svaret! Jeg har aldri hatt paella med saus før jeg heller. Men har lyst på det nå! Synes det ellers blir litt tamt noen ganger. Så derfor har jeg lyst på det! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har aldri hatt saus til paella, men om jeg mot formodning skulle hatt det, ville jeg nok lagd en litt spicy tomatsaus. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har aldri hatt saus til paella, men om jeg mot formodning skulle hatt det, ville jeg nok lagd en litt spicy tomatsaus. Takk for svaret:) Nei, jeg har heller ikke hatt saus til dette før, men har lyst på det nå! Synes det ellers blir litt tamt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Paella fra pose i frysedisken spiser man som den er. Har aldri hørt at det skal være saus på paellaaen? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Paella fra pose i frysedisken spiser man som den er. Har aldri hørt at det skal være saus på paellaaen? Takk for svaret! Nei det skal ikke være saus på paellaen men jeg har så lyst på det. Få det litt saftig på en måte! Har mye rart for meg om dagen;) Men vet ikke hva som passer best inntil paella! 0 Siter
Gjest Pussig ord Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Takk for svaret! Nei det skal ikke være saus på paellaen men jeg har så lyst på det. Få det litt saftig på en måte! Har mye rart for meg om dagen;) Men vet ikke hva som passer best inntil paella! Inntil? Har bare sett én skrive det før, og det var elskeråværegift som hadde stua tyttebær inntil et eller annet. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Inntil? Har bare sett én skrive det før, og det var elskeråværegift som hadde stua tyttebær inntil et eller annet. Oki, jeg tror det er et dialekt ord! Jeg skriver det hvertfall slik! Jeg deler ikke opp de to ordene der i den sammenhengen. Sånn skriver jeg det! Så da er det to på dol som skriver inntil. 0 Siter
Gjest Pussig ord Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Oki, jeg tror det er et dialekt ord! Jeg skriver det hvertfall slik! Jeg deler ikke opp de to ordene der i den sammenhengen. Sånn skriver jeg det! Så da er det to på dol som skriver inntil. Ikke det som var poenget. Heter jo å ha saus TIL, ikke inntil. :-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ikke det som var poenget. Heter jo å ha saus TIL, ikke inntil. :-) Sånn du mener det ja. Men sånn skriver jeg det i min dialekt! Jeg skriver slik jeg snakker her på dol! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Takk for svaret! Nei det skal ikke være saus på paellaen men jeg har så lyst på det. Få det litt saftig på en måte! Har mye rart for meg om dagen;) Men vet ikke hva som passer best inntil paella! Har du noen gang spist paella, da? Den er fyldig i smaken, men saftig/sausete skal den ikke være. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Har du noen gang spist paella, da? Den er fyldig i smaken, men saftig/sausete skal den ikke være. Ja, jeg har spist paella veldig mange ganger. Men har alltid savnet noe saus. Ikke mye men litt. 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ikke det som var poenget. Heter jo å ha saus TIL, ikke inntil. :-) Det er mange som sier inntil. Er vel et dialektord som tacomix sier ja. Det er vel mye på vestlandet de sier det. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det er mange som sier inntil. Er vel et dialektord som tacomix sier ja. Det er vel mye på vestlandet de sier det. Trengs ikke saus. Pealla med hvitløksbrød er knallers, og en god pils. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Takk for svaret! Nei det skal ikke være saus på paellaen men jeg har så lyst på det. Få det litt saftig på en måte! Har mye rart for meg om dagen;) Men vet ikke hva som passer best inntil paella! Vil gjette en mild kylling- eller fiskesaus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.