Gå til innhold

Ny runde med IDOL (Alder 16-35)

Anbefalte innlegg

Gjest På'n igjen da
Skrevet

Spennende at de øker aldersgrensa til 35! Hehe da kan jo jeg søke også da...

Hva med dere andre her? Noen synge eller spilleglade som ønsker litt ekstra oppmerksomhet?

Meld dere på vel!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg trodde grensa ville være høyere jeg :(

Hehe, neida jeg har lite å stille opp med der. Og oppmerksomhet i den forstand, er ikke noe jeg higer etter :)

Skrevet

Synd det med at de hever aldersgrensen, for da kan Jenny melde seg på igjen, og den dama burde vært beskytta mot seg selv.

Skrevet

Leste litt raskt her, så trodde de hadde innført aldersgrense her på DOL ;o)

Hehe, da måtte jeg skynte meg å være kjempeaktiv her, - sånn før jeg fyller 36, og for gammel til DOL.. ;)

Meeen.., IDOL, ja. Ja, kanskje _det_ hadde vært noe? Kan jo bli "oppdaget" på mine gamle dager ;o) Ja, jeg tror jeg slenger meg med deg ;)

Skrevet

Hmmm... jeg har alltid unnskyldt meg med at jeg er for gammel og egentlig inngått et veddemål at jeg skulle melde meg på om aldersgrensen ble hevet. Håper ikke vedkomne får det meg seg før det er for sent. :)

streker paa veggen..!
Skrevet

hadde de alders grense?? viste jeg ikke... trist program ass ;) Men skal heie på dere om dere melder dere på! ;)

Annonse

Skrevet

Nå skal jeg melde meg på *hehe* Sånn at alle dere får høre at jeg ikke kan å synge. Jeg er nesten på nivå med Jenny, så det kan bli underholdende! *s*

Skrevet

Æsj, asså! Hadde de hatt 35-årsgrense det året Kurt'ern vant, så skulle jeg nok ha slått han ned i støvlene! ;-)

(Forøvrig kort vei...)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1173785560' post='3570253]

Nå skal jeg melde meg på *hehe* Sånn at alle dere får høre at jeg ikke kan å synge. Jeg er nesten på nivå med Jenny, så det kan bli underholdende! *s*

Oi, nå gikk dte opp for meg at med ny aldersgrense kan jo Jenny komme tilbake!! Hun var jo egentlig for gammel etter siste runde...;-)

Skrevet

Skulle gjerne blitt med, men er for gammel...

Kan de ikke ha en "senior-idol" da???

Skrevet

Synd det med at de hever aldersgrensen, for da kan Jenny melde seg på igjen, og den dama burde vært beskytta mot seg selv.

Jenny er da mangeogførti!

Skrevet

Hadde jeg meldt meg på så hadde jeg vært en av dem som får juryen til å ligge på golvet og vri seg i smerte...

Annonse

Skrevet

Nånei, hun er 29...

Da tenker jeg på en annen syngende Jenny, hun som var med i Melodi Grand Prix.

Gjest Pontiac
Skrevet

Den kjæreste gubben min har alltid sakt at "når det kommer voksenidol, da skal jeg melde deg på"

Men siden jeg er passert 35 så blir det altså ikke denne gangen heller *ler*

Skrevet

Oi, nå gikk dte opp for meg at med ny aldersgrense kan jo Jenny komme tilbake!! Hun var jo egentlig for gammel etter siste runde...;-)

*hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...