Gjest gløden Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Leter etter en billig hotell og finner mange i juni men alt var så dyrt i mai. Syns det er litt merkelig.. Har sett på _mange_ sider, men kanskje noen vet om spesielt noen sider som skal være billige? 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Vandrehjem er vel ikke akkurat hotell, men rimligere. Var bare det jeg ville si 0 Siter
Gjest gløden Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Vandrehjem er vel ikke akkurat hotell, men rimligere. Var bare det jeg ville si Jo kanskje, det går an det også, men hvor finner jeg det da? 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jo kanskje, det går an det også, men hvor finner jeg det da? http://www.visitnorway.com/templates/NTRarticle.aspx?id=42964 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jo kanskje, det går an det også, men hvor finner jeg det da? Prøv å søke på turistkontoret i vedkommende storby. Ved å google litt finner du det sikkert. Hilsen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg pleier å lete på hotels.com og lastminute.com. Har flere ganger bestilt via disse, det er gjerne billigere enn å bestille rett fra hotellet. 0 Siter
Peachy Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 http://www.p-hotels.no/ Dette er billig og bra. Jeg har bodd på det i Trondheim og det i Oslo, var helt greit og fornøyd hver gang. 0 Siter
Gjest quando Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jo kanskje, det går an det også, men hvor finner jeg det da? Hvis du kun jager lav pris, så bør du ikke være kresen. Man får ikke både i pose og sekk. 0 Siter
Gjest gløden Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hvis du kun jager lav pris, så bør du ikke være kresen. Man får ikke både i pose og sekk. Ser på forskjellige priser og tar det laveste selfølgelig...hvis det tilfredstiller kravene mine 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.