Gå til innhold

Hvor finner dere de billigste hotellene i storbyene`?

Anbefalte innlegg

Gjest gløden
Skrevet

Leter etter en billig hotell og finner mange i juni men alt var så dyrt i mai. Syns det er litt merkelig..

Har sett på _mange_ sider, men kanskje noen vet om spesielt noen sider som skal være billige?

Skrevet

Vandrehjem er vel ikke akkurat hotell, men rimligere. Var bare det jeg ville si :)

Gjest gløden
Skrevet

Vandrehjem er vel ikke akkurat hotell, men rimligere. Var bare det jeg ville si :)

Jo kanskje, det går an det også, men hvor finner jeg det da?

Gjest mandolina
Skrevet

Prøv å søke på turistkontoret i vedkommende storby.

Ved å google litt finner du det sikkert.

Hilsen

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg pleier å lete på hotels.com og lastminute.com. Har flere ganger bestilt via disse, det er gjerne billigere enn å bestille rett fra hotellet.

Gjest quando
Skrevet

Hvis du kun jager lav pris, så bør du ikke være kresen. Man får ikke både i pose og sekk.

Gjest gløden
Skrevet

Hvis du kun jager lav pris, så bør du ikke være kresen. Man får ikke både i pose og sekk.

Ser på forskjellige priser og tar det laveste selfølgelig...hvis det tilfredstiller kravene mine :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...