Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, mannen og ungene har lyst til å ta en langhelg til en storby. Noen tips om pakketurer? (vi har 4 barn mellom 2 og 8, og vi reiser helst fra Kjevik).

Noen tips om hvilken by som egner seg for unger, hva vi bør prioritere å se på - og hva som er gøy for ungene?

Skrevet

Vel, overskriften skulle være Storbyhelg. Jeg tenkte først på Paris, men har lyst til å vurdere flere muligheter.

Gjest Elextra
Skrevet

I Barcelona er det noe for alle - det er til og med en strand midt i byen! Mye interessant å se for de voksne, god mat og hyggelig stemning. Deilig og varmt der på våren kan det også være.

Roma er fint, men tror ikke jeg ville orket ståket der med småbarn.

Skrevet

I Barcelona er det noe for alle - det er til og med en strand midt i byen! Mye interessant å se for de voksne, god mat og hyggelig stemning. Deilig og varmt der på våren kan det også være.

Roma er fint, men tror ikke jeg ville orket ståket der med småbarn.

Takk for tips, Barcelona er notert :-)

Skrevet

Vet om flere som har gode erfaringer med London.

Ellers vil jeg nesten tro at det vil være en fordel med litt kunnskap om stedet man skal til, gjerne å ha vært der på forhånd. Spesielt dersom det skal være litt barnefokus...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...