Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått ny kode (for 4. eller 5.gang) til den blå dingsen som skal brukes på nettbanken til sparebank1.

Men, nå skjønner jeg ikke helt hvordan jeg får logget meg inn... det er ett felt for sikkerhetskode og ett for personlig passord. Hva skal stå i de feltene?

Noen som gidder å hjelpe meg?

Gjest Tacomix
Skrevet

Sikkerhetskoden

er

den

du

får

i

den

blåe

dingsen.

Personlig

kode

er

en

kode

du

selv

har

valgt

å

ha

hver

gang

du

logger

inne.

Vet

ikke

om

du

forstod

min

dårlige

forklaring!

Skrevet

Personlig passord er en du har fått utdelt av banken.

Sikkerhetskode er den som kommer opp når du trykker på den kodebrikkedingsen, ulik fra gang til gang.

Skrevet

Sikkerhetskoden

er

den

du

får

i

den

blåe

dingsen.

Personlig

kode

er

en

kode

du

selv

har

valgt

å

ha

hver

gang

du

logger

inne.

Vet

ikke

om

du

forstod

min

dårlige

forklaring!

Det var ikke dårlig forklart da :) Tusen takk for hjelpa!

Skrevet

Du setter bankkorte ditt i den blå dingsen og trykker på den ene knappen, så kommer sikkerhetskoden opp. Den er forskjllig fra gang til gang. Passordet (sikkert det du har fått flere ganger) endrer du første gangen du logger deg inn til noe du lettere husker. :) Så enkelt som bare det! Husk at den metalldingsen på kortet skal inn i kortet da - opp mot vinduet i dingsen.

Skrevet

Du setter bankkorte ditt i den blå dingsen og trykker på den ene knappen, så kommer sikkerhetskoden opp. Den er forskjllig fra gang til gang. Passordet (sikkert det du har fått flere ganger) endrer du første gangen du logger deg inn til noe du lettere husker. :) Så enkelt som bare det! Husk at den metalldingsen på kortet skal inn i kortet da - opp mot vinduet i dingsen.

Fant det ut nå ja!

Skrevet

Personlig passord er en du har fått utdelt av banken.

Sikkerhetskode er den som kommer opp når du trykker på den kodebrikkedingsen, ulik fra gang til gang.

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...