Gå til innhold

FORSLAG??

Anbefalte innlegg

Gjest LLLine
Skrevet

Har noen et forslag til hva man kan gi en gutt i gave til 24 årsdag? Vil bare gi kjæresten min en fin gave, uavhengig av pris, men finner ikke på noe bra... Forslag? ! :)

Skrevet

Innviter han ut på fin restaurant? Jeg kjenner ikke hans interesser. Se om det er noe der han kan ha bruk for?

Gjest sola mi
Skrevet

Har han en slik lommekniv med mange kniver og skrutrekker osv.? Slike er veldig populære og hvis han ikke har det så kan du også få gravert ned navnet hans på den.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er veldig mye lettere å gi konstruktive forslag om vi får vite litt om hva slags type kjæresten din er.

Filminteressert? Sporty? Leken? Glad i tekniske dupeditter?

Skrevet

Konsertbilett, konsertbillett eller kanskje konsert billett ;)

Skrevet

Det er veldig mye lettere å gi konstruktive forslag om vi får vite litt om hva slags type kjæresten din er.

Filminteressert? Sporty? Leken? Glad i tekniske dupeditter?

Han er en typisk sportsgutt som liker å trene, og dermed ikke klokker/pyntesegting eller så veldig interessert i klær.. Men samtidig veldig glad i filmer, så det har jeg kjøpt, men leter liksom etter noe..ekstremt bra.. hmm.. vanskelig..

Skrevet

Innviter han ut på fin restaurant? Jeg kjenner ikke hans interesser. Se om det er noe der han kan ha bruk for?

- Hva annet kan det være der han har bruk for en mat??

He he:)

Skrevet

- Hva annet kan det være der han har bruk for en mat??

He he:)

Hehe, veien til mannens hjerte går gjennom magen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...