Gjest LLLine Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Har noen et forslag til hva man kan gi en gutt i gave til 24 årsdag? Vil bare gi kjæresten min en fin gave, uavhengig av pris, men finner ikke på noe bra... Forslag? ! 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Innviter han ut på fin restaurant? Jeg kjenner ikke hans interesser. Se om det er noe der han kan ha bruk for? 0 Siter
Gjest sola mi Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Har han en slik lommekniv med mange kniver og skrutrekker osv.? Slike er veldig populære og hvis han ikke har det så kan du også få gravert ned navnet hans på den. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det er veldig mye lettere å gi konstruktive forslag om vi får vite litt om hva slags type kjæresten din er. Filminteressert? Sporty? Leken? Glad i tekniske dupeditter? 0 Siter
Velouria Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Konsertbilett, konsertbillett eller kanskje konsert billett 0 Siter
Lllline Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det er veldig mye lettere å gi konstruktive forslag om vi får vite litt om hva slags type kjæresten din er. Filminteressert? Sporty? Leken? Glad i tekniske dupeditter? Han er en typisk sportsgutt som liker å trene, og dermed ikke klokker/pyntesegting eller så veldig interessert i klær.. Men samtidig veldig glad i filmer, så det har jeg kjøpt, men leter liksom etter noe..ekstremt bra.. hmm.. vanskelig.. 0 Siter
avtrykk Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Innviter han ut på fin restaurant? Jeg kjenner ikke hans interesser. Se om det er noe der han kan ha bruk for? - Hva annet kan det være der han har bruk for en mat?? He he:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 - Hva annet kan det være der han har bruk for en mat?? He he:) Hehe, veien til mannens hjerte går gjennom magen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.