Gjest Mamman til xxx Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Barnet mitt kom hjem fra skolen i dag med smerter i skulderen.Hun klarer ikke ha armen ned og går dermed med den opp i luften....Hun skriker til hvis den skal holdes ned. Har gitt henne IBUX, men det ser ikke ut til å hjelpe. Noen annet som kan hjelpe? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Når det er så vondt og barnet ikke klarer å ha armen i vanlig posisjon, ville jeg reist til legen/legevakten. 0 Siter
Gjest Mamman til xxx Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Er det noe som har skjedd på skolen? Nå har vi vært på legevakta.Og der ble vi sendt hjem.Vi må vente til i morgen og gå til fastlegen.Skjønner ikke hvordan hun skal få sove i natt.Armen står rett ut fordi hun får den ikke ned.Har gitt henne ibux og paracet, men det funker ikke.Får sitte oppe i natt tror jeg. Det hadde ikke skjedd noe spesielt p skolen, det var plutselig bare veldig vondt. 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Nå har vi vært på legevakta.Og der ble vi sendt hjem.Vi må vente til i morgen og gå til fastlegen.Skjønner ikke hvordan hun skal få sove i natt.Armen står rett ut fordi hun får den ikke ned.Har gitt henne ibux og paracet, men det funker ikke.Får sitte oppe i natt tror jeg. Det hadde ikke skjedd noe spesielt p skolen, det var plutselig bare veldig vondt. Dette hørtes merkelig ut! Sa de noe på legevakta? Eller er du like langt? 0 Siter
Gjest Mamman til xxx Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Dette hørtes merkelig ut! Sa de noe på legevakta? Eller er du like langt? Vi måtte dra tilbake til legevakta.Hun hadde så vondt.Kom inn til slutt og fikk noe smertestillende.De trodde det var en betennelse i skulderen. 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Vi måtte dra tilbake til legevakta.Hun hadde så vondt.Kom inn til slutt og fikk noe smertestillende.De trodde det var en betennelse i skulderen. Huff ja. Det er veldig trangt i skulderleddet så kanskje det har vært hovent der slik at hun ikke fikk beveget armen ned. Bra dere får hjelp nå da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.