Gå til innhold

Smerter i skulder

Anbefalte innlegg

Gjest Mamman til xxx
Skrevet

Barnet mitt kom hjem fra skolen i dag med smerter i skulderen.Hun klarer ikke ha armen ned og går dermed med den opp i luften....Hun skriker til hvis den skal holdes ned.

Har gitt henne IBUX, men det ser ikke ut til å hjelpe.

Noen annet som kan hjelpe?

Mrs. Wallace
Skrevet

Når det er så vondt og barnet ikke klarer å ha armen i vanlig posisjon, ville jeg reist til legen/legevakten.

Gjest Mamman til xxx
Skrevet

Er det noe som har skjedd på skolen?

Nå har vi vært på legevakta.Og der ble vi sendt hjem.Vi må vente til i morgen og gå til fastlegen.Skjønner ikke hvordan hun skal få sove i natt.Armen står rett ut fordi hun får den ikke ned.Har gitt henne ibux og paracet, men det funker ikke.Får sitte oppe i natt tror jeg.

Det hadde ikke skjedd noe spesielt p skolen, det var plutselig bare veldig vondt.

Gjest Rrose
Skrevet

Nå har vi vært på legevakta.Og der ble vi sendt hjem.Vi må vente til i morgen og gå til fastlegen.Skjønner ikke hvordan hun skal få sove i natt.Armen står rett ut fordi hun får den ikke ned.Har gitt henne ibux og paracet, men det funker ikke.Får sitte oppe i natt tror jeg.

Det hadde ikke skjedd noe spesielt p skolen, det var plutselig bare veldig vondt.

Dette hørtes merkelig ut! Sa de noe på legevakta? Eller er du like langt?

Gjest Mamman til xxx
Skrevet

Dette hørtes merkelig ut! Sa de noe på legevakta? Eller er du like langt?

Vi måtte dra tilbake til legevakta.Hun hadde så vondt.Kom inn til slutt og fikk noe smertestillende.De trodde det var en betennelse i skulderen.

Gjest Rrose
Skrevet

Vi måtte dra tilbake til legevakta.Hun hadde så vondt.Kom inn til slutt og fikk noe smertestillende.De trodde det var en betennelse i skulderen.

Huff ja.

Det er veldig trangt i skulderleddet så kanskje det har vært hovent der slik at hun ikke fikk beveget armen ned.

Bra dere får hjelp nå da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...