Gå til innhold

antivirus

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Kan noen anbefale en god antivirus program som jeg kan laste ned på nett?

Gjest blame
Skrevet

Litt på siden, kanskje, men det mange ikke tenker på, er at de ofte har en lisens til et antivirusprogram via nettbanken sin. Vet at både Sparebank1 og Dnb Nor tilbyr dette. Bare et tips :)

Hvis dette ikke gjelder deg, og du er villig til å kjøpe lisens, vil jeg anbefale Norman. Krever ikke så mye systemressurser som Norton gjør.

Når det gjelder gratis antivirusprogrammer, vet jeg ikke noe særlig, men du finner garantert noen tips på digi.no.

Skrevet

Foreslår det samme som dolores83 jeg, sønnen min har Avast og har ikke hatt problemer i det hele tatt, veldig god peiling på data og datasikkerhet har han også, så det burde være bra.

Jeg har derimot norton som jeg er mindre fornøyd med, tror jeg også velger Avast.

Gjest Pontiac
Skrevet

Som sakt nede her så er det ofte vi får slike programmer som Norton og Normann gratis gjennom nettbaneken vår ol.

Men begge disse to programmene er kjent for å være noe tunge programmer, og de krever derfor litt ekstra resurser fra pc din.

Jeg holder med de andre som sier gratisprogrammet Avast eller aller best, jeg har prøvd begge, AVG.

Begge kan lastes ned gjennom denne siden.....

http://www.pintoen.com/program/

I tillegg anbefaler jeg deg å laste ned Adaware og Spyboth S&D hvis du ikke har dette fra før.

Skrevet

Avast funker bra hos meg. Det er gratis.

Avast har fått så enormt med skryt av folk på nett, tror jeg skal ta en titt på det programmet jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...