Gå til innhold

Grinderman - Nick Cave

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Noen som har hørt denne cd'en?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke hørt den ennå, men registrerer at den får god omtale.

Tror Cave med denne skiva (og dette bandet) har gått tilbake til sine røtter, og lagt igjen balladene og publikumsfrierne hjemme.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke hørt den ennå, men registrerer at den får god omtale.

Tror Cave med denne skiva (og dette bandet) har gått tilbake til sine røtter, og lagt igjen balladene og publikumsfrierne hjemme.

Jeg blir nødt til å undersøke saken (cd'en)... :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har ikke hørt, men jeg er nesten ukritisk positiv til alt Cave lager, til det motsatte er behørlig bevist.

Skrevet

Jeg har ikke hørt alt, men litt og det er veldig birthday party-ish, punkete strippet og en god dose humor. Nå har ikke jeg lest noen kritikker, men jeg antar at den har fått god mottakelse.

løp og kjøp :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blir nødt til å undersøke saken (cd'en)... :)

Lasta den ned ned nå, så da skal jeg snart få sjekka den ut jeg også. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har ikke hørt alt, men litt og det er veldig birthday party-ish, punkete strippet og en god dose humor. Nå har ikke jeg lest noen kritikker, men jeg antar at den har fått god mottakelse.

Åh, høres finfint ut! :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh, høres finfint ut! :o)

Jeg har skumtitta litt på de første låtene, og det høres finfint ut.

Cave er råmorsom i No Pussy Blues. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har skumtitta litt på de første låtene, og det høres finfint ut.

Cave er råmorsom i No Pussy Blues. :)

Huff, nå leste jeg feil i innlegget ditt..."skumtitta" ble noe helt annet. Utrolig hva en f i stedet for en t kan gjøre med et ord.

hare1365380455
Skrevet

OK! :D

hare1365380455
Skrevet

Har ikke hørt, men jeg er nesten ukritisk positiv til alt Cave lager, til det motsatte er behørlig bevist.

Du får kjøpe den du også! :)

hare1365380455
Skrevet

Lasta den ned ned nå, så da skal jeg snart få sjekka den ut jeg også. :)

Me too. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du får kjøpe den du også! :)

Ja, det kan du være sikker på at jeg skal. Har vel til gode å la være kjøpe noe av Nick Cave, har full pakke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...