santander Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Har endelig funnet ut hva jeg skal bruke kompetansen min til: Kom innom Santander-klinikken, min nye bedrift! Jeg utfører gynekologisk undersøkelse og kartlegger deg psykologisk. Mens du venter snekrer jeg også sammen din personlige hjemmeside. Kan du takke nei? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 *hyyyyl* Anmeldelse! Advokater! Santander har stjålet vår uttenkte patent! Og vi har _bevis_, for det ligger i innleggene fra i går. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 *hyyyyl* Anmeldelse! Advokater! Santander har stjålet vår uttenkte patent! Og vi har _bevis_, for det ligger i innleggene fra i går. Jeg ringte patentkontoret, og de hadde ikke registrert noe. Samtalen er tatt opp, og jeg har alt på min side. Dessuten finner dere aldri igjen tråden fra i går, for dol er så elendig. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 *hyyyyl* Anmeldelse! Advokater! Santander har stjålet vår uttenkte patent! Og vi har _bevis_, for det ligger i innleggene fra i går. Tipper det er så langt den webdesignutdannelsen strekker seg.. Evnen til å bruke copy + paste.. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Tipper det er så langt den webdesignutdannelsen strekker seg.. Evnen til å bruke copy + paste.. :-) Hehe, du har sikkert rett. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg ringte patentkontoret, og de hadde ikke registrert noe. Samtalen er tatt opp, og jeg har alt på min side. Dessuten finner dere aldri igjen tråden fra i går, for dol er så elendig. En god webdesigner kan da navigere gjennom dårligere sider enn DOL. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Heey.. Det var vi som kom på det! *Vil ha sin del av gevinsten* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 *hyyyyl* Anmeldelse! Advokater! Santander har stjålet vår uttenkte patent! Og vi har _bevis_, for det ligger i innleggene fra i går. For å se det positive i det så likte santander ideen vår. Og vi må nesten ha han på laget siden det er han som har den kompetansen 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 En god webdesigner kan da navigere gjennom dårligere sider enn DOL. Selvsagt kan jeg navigere her. Poenget med en webdesigner er ikke at han skal kunne bruke elendige nettsider, men at han skal utvikle gode nettsider. Dermed må han ha kritisk sans og vite hva som er bra og dårlig. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 ..OG retter matteprøven ;-) Ja, jeg hadde faktisk planer om å starte leksehjelp-filma. 175 kr timen, svart, og leksene går unna i en fei. Hadde ikke det vært en genial gründeridé? 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1173805796' post='3570844] Heey.. Det var vi som kom på det! *Vil ha sin del av gevinsten* Du kan få gynekologi-biten gratisk som takk for tips. 0 Siter
muriel Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ja, jeg hadde faktisk planer om å starte leksehjelp-filma. 175 kr timen, svart, og leksene går unna i en fei. Hadde ikke det vært en genial gründeridé? Nja. Mange skoler tilbyr leksehjelp nå for tida, og flere kommer etter ) Det du KAN gjøre, er å fortelle meg hvordan du forklarer/konkretiserer den redje kvadratsetning for en 10.klassing som ikke skjønner bæret. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 *hyyyyl* Anmeldelse! Advokater! Santander har stjålet vår uttenkte patent! Og vi har _bevis_, for det ligger i innleggene fra i går. Det er jammen godt at du passer på! Vi får sørge for å få vår webside opp først, og gjøre den best markedsført. Uansett har vi de beste varene: *Angelicas truser *Klostervin *Dolpennen (Her må vi innlede et samarbeid med Streker på veggen) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Du kan få gynekologi-biten gratisk som takk for tips. Det har jeg ikke behov for. Jeg er jomfru. Men jeg har stort behov for en webside. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Nja. Mange skoler tilbyr leksehjelp nå for tida, og flere kommer etter ) Det du KAN gjøre, er å fortelle meg hvordan du forklarer/konkretiserer den redje kvadratsetning for en 10.klassing som ikke skjønner bæret. Det er nok ikke så lett å konkretisere. Øvelse gjør mester. Er du lærer? 0 Siter
tonie Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Og så finner du pulsen!:-) Kjekt hvis man føler seg sådär og ikke er helt sikker på om man lever eller er død. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1173806289' post='3570876] Det har jeg ikke behov for. Jeg er jomfru. Men jeg har stort behov for en webside. Da får du websiden gratis. Men det er en pakkeløsning, så alt er obligatorisk. Må nok til gynekologisk undersøkelse også. Jomfrudom er da ikke noe hinder for dette. Jomfru av hvor mange år om jeg tør spørre? 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Nja. Mange skoler tilbyr leksehjelp nå for tida, og flere kommer etter ) Det du KAN gjøre, er å fortelle meg hvordan du forklarer/konkretiserer den redje kvadratsetning for en 10.klassing som ikke skjønner bæret. Er du lærer eller 10. klassing? Du som spurte om matten? 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Og så finner du pulsen!:-) Kjekt hvis man føler seg sådär og ikke er helt sikker på om man lever eller er død. Mens jeg laster opp hjemmesiden til nettet og ser gjennom hjemmeleksene dine, kan du sitte og se en selvlagd førstehjelpsfilm i et slags kinorom. Ja, nå begynner konseptet virkelig å ta form! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.