twining Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Min kjære blir 40 og jeg har lyst til å gi han noe spesielt. Skulle gjerne hatt gode tips. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Er din kjære mann eller kvinne? Vedkommende sier jo "han". 0 Siter
Lunepunen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 -Hvis din kjære er fotballfan så kan man kjøpe en fotballtur til england eller hvor det måtte være. -Spa helg for dere 2:) -Skiferie for familien -London weekend på hans premisser:) han får gjøre det han ønsker:) pub,pub, og atter pub kanskje:) -Noe han har ønsket seg lenge?? -En dag med bare dere og med ting du vet han liker. Som feks, kino, middag ut e.l -Verktøy han trenger:)? -mp3 spiller -dvd- boks på favorittserien e.l -Fotoalbum med bilder av koselige øyeblikk?? Kommer ikke på flere, men min kjære hadde drømt om den første:) lykke til 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hvilke interesser har han? Billetter til fotballkamp. Ytterjakke. Carnivale sesong 1 og 2. Kinobilletter. En kasse med forskjellige sorter øl. En krimbok. Treningstøy. God middag. Kake. Blomsterbukett. 0 Siter
avtrykk Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Vedkommende sier jo "han". Der kan du se:) Ikke rart det går over stokk og stein noen ganger, når en til og med snubler over ord.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.