Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er så flink så atte;)

Da møtes vi under nytt nick i morgen da

Skal du ha nytt nick i morgen? Jaja, gi et hint i hvert fall.

Jeg logger nok neppe på allerede i morgen. Blir sannsynligvis et ork i barnehagen første dag.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

20

• Gemini

5

• cathlin

3

• Peachy

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Slutt nå
Skrevet

Skal du ha nytt nick i morgen? Jaja, gi et hint i hvert fall.

Jeg logger nok neppe på allerede i morgen. Blir sannsynligvis et ork i barnehagen første dag.

Tenkte at du skulle ha nytt nick.

Du orker nok å stikke på dol i morgen også. Du har jo blitt avhengig av dol nå.

Gjest blame
Skrevet

Det er sant...

Merkelig hvordan det ene nye nicket her avløser det andre, hver med ny "liksom-personlighet", men alle sånn omtrent like maniske...

Det er akkurat som h*n ikke klarer å styre seg etter hvert som h*n blir varm i trøya. Virker litt sykelig, spør du meg.

Og så lurer jeg fortsatt på hvem som virkelig har tid og fantasi til å produsere så mye oppkonstruert møl.

Og ikke minst; hvem som mangler såpass med antenner at de ikke skjønner når nok er nok.

Skrevet

Det er akkurat som h*n ikke klarer å styre seg etter hvert som h*n blir varm i trøya. Virker litt sykelig, spør du meg.

Og så lurer jeg fortsatt på hvem som virkelig har tid og fantasi til å produsere så mye oppkonstruert møl.

Og ikke minst; hvem som mangler såpass med antenner at de ikke skjønner når nok er nok.

Ikke godt å si.

Det jeg virkelig ikke skjønner er at webbisene her ikke ser ut til å bry seg det minste om å engang prøve å stoppe vedkommende...

Skrevet

Ikke godt å si.

Det jeg virkelig ikke skjønner er at webbisene her ikke ser ut til å bry seg det minste om å engang prøve å stoppe vedkommende...

De er opptatt med Viktige Ting, skjønner du vel...

Skrevet

De er opptatt med Viktige Ting, skjønner du vel...

Selvsagt, hvordan kunne jeg vel glemme det...

Uff som jeg skulle ønske jeg en gang for alle kunne komme meg vekk fra dette nettstedet... Men jeg har prøvd før, og faller visst bare tilbake...

Nynner

*you can check out any time you want, but you can never leave*

Skrevet

Selvsagt, hvordan kunne jeg vel glemme det...

Uff som jeg skulle ønske jeg en gang for alle kunne komme meg vekk fra dette nettstedet... Men jeg har prøvd før, og faller visst bare tilbake...

Nynner

*you can check out any time you want, but you can never leave*

Det er sant... De har sikkert noen subliminale meldinger mellom innleggene som gjør det umulig å bli dol-avvent. ;)

Gjest blame
Skrevet

Ikke godt å si.

Nei, det skulle ikke være så vanskelig.

Ser jo at personen innimellom sitter og svarer seg selv i samme tråden, det er jo en klar og grei regel om at det ikke er lov. Vet ikke helt om han eller hun faktisk logger ut, og inn med ny konto for å holde på sånn. Enkelte har for mye tid og for lite å gjøre, i såfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...