Qwerty2 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Når jeg kjører på en landevei som slutter om ca 500 meter, og jeg kjører nesten 90 i 80 sona, hvorfor blir jeg da forbikjørt? HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trang for å ta igjen 1 sekund liksom!?!?! Jep, fartsbombene er tydeligvis kommet fram fra vinterdvalen! 0 Siter
Gjest ulm Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ja jeg blir sint og redd når jeg er ute å kjører og opplever alle de farlige forbikjøringene. Hvem er disse menneskene? Forstår de ikke at de setter sitt eget og andres liv i fare? Det er jo nesten ingen som holder fartsgrensa på landeveiene ikke engang når det er glatt! Vanvittig!!! 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ja jeg blir sint og redd når jeg er ute å kjører og opplever alle de farlige forbikjøringene. Hvem er disse menneskene? Forstår de ikke at de setter sitt eget og andres liv i fare? Det er jo nesten ingen som holder fartsgrensa på landeveiene ikke engang når det er glatt! Vanvittig!!! Enig. Noen driter i både eget og andres liv (selvmordsfanatikere), andre er bare dumme, tror det er som å spille Playstation. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.